וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"מ במעריב נמשך: החלטה תתקבל מחר בבוקר

9.7.2013 / 11:22

נציגי הנהלת מעריב וארגון העיתונאים נפגשו הבוקר לדיון בבית הדין לעבודה בתל אביב. השופט אורן שגב: "מטבע הדברים זה נראה שיש אינטרסים מנוגדים - אני תוהה אם זה אכן כך"

נציגי הנהלת מעריב וארגון העיתונאים נפגשו הבוקר (שלישי) לדיון קצר בבית הדין לעבודה בתל אביב בעקבות בקשה דחופה שהגיש אתמול הארגון על מנת לאלץ את ההנהלה לשבת עמם למשא ומתן על תכנית הקיצוצים. בעקבות ההתפתחויות אתמול בערב והעובדה כי לבסוף משא ומתן שכזה כן התקיים - הודיעו הצדדים לבית המשפט במשותף כי הם ימשיכו במהלך היום בהתדיינות ויעדכנו בתוצאות מחר בבוקר.

"הצדדים מודיעין לבית הדין כי אמש התקיימה ישיבה בה סוכם כי הצדדים ימשיכו במשא ומתן אינטנסיבי ומרתוני תוך שקיפות, ענייניות ותום לב", נמסר בהודעה המשותפת לוועד ולהנהלה. "בנסיבות העניין הצדדים יודיעו לבית הדין על תוצאות המשא ומתן עד מחר בתשע בבוקר". בדיון נכחו מטעם מעריב מנכ"ל העיתון ישראל גולדשטיין, המשנה למנכ"ל אודי רגונס ומנהל מערכת העיתון אסף גלבוע. מטעם ארגון העיתונאים נכחו יאיר טרצ'יצקי, חגי מטר, וגבי גולדמן מוועד עיתונאי מעריב. את ארגון העיתונאים ייצג עו"ד אמיר בשה, ואת מעריב עורכי הדין איתמר נצר ויעל דולב. קבוצה של נציגות עובדי המנהלה של מעריב הגיעו לאולם הדיונים על מנת להביע בה תמיכה.

עובדים בעיתון: "אנחנו לא רוצים לסגור את העסק"

שלא לפרוטוקול אמר שופט בית הדין לעבודה אורן שגב: "יש פה הרבה מאוד על כף המאזניים, מקומות עבודה של עובדים רבים וחברה שכולם רוצים שתצליח. היא לא שולית, וזה מה שצריך להנחות את הצדדים, ותעשו נכון אם תשקיעו כל מאמץ שאתם יכולים. מטבע הדברים זה נראה שיש אינטרסים מנוגדים - אני תוהה אם זה אכן כך".

ובתוך כך עובדי המנהלה של מעריב מנסים לקדם היום את ההיפרדות מההסתדרות, זאת לאחר שיו"ר הוועד שלהם רוני פוקס התפטר אתמול מהתפקיד. הבוקר כשלושים עובדים הפגינו מול משרדיה של נציגת עובדי מעריב עו"ד גלילה הורנשטיין וקראו לעברה "אנחנו לא רוצים לסגור את העסק". העובדים התלוננו כי בהסתדרות העובדים לא מוכנים לשוחח עמם, עו"ד הורנשטיין אשר יצאה אליהם אמרה כי עליהם לבחור נציג חדש. בשעה זו הם מתכנסים כדי לבחור בו, ואחד מעובדי המנהלה אמר לוואלה! ברנז'ה כי "הנציג החדש יקדם את ההפרדות מהסתדרות העובדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully