וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הנשיא ומשרד ראש הממשלה זכו בפרסי "האריה השואג"

9.7.2013 / 12:22

הצלחה לשני הגופים ממשלתיים בתחרות המצוינות של איגוד יועצי התקשורת, יחסי הציבור והדוברות בישראל: קמפיין השקת עמוד הפייסבוק של נשיא המדינה זכה בפרס קמפיין השנה

הצלחה לשני גופים ממשלתיים בתחרות 'האריה השואג', תחרות המצוינות של איגוד יועצי התקשורת, יחסי הציבור והדוברות בישראל אשר נערכה השבוע: בית הנשיא ומשרד ראש הממשלה, אשר קמפיינים שלהם ופעילויות הסברה זכו בפרסים במסגרת התחרות.

קמפיין השקת עמוד הפייסבוק של נשיא המדינה שמעון פרס נבחר לקמפיין השנה לשנת 2012. הקמפיין אשר התקיים במרץ של השנה שעברה נבחר גם בקטגוריית "קמפיין דיגיטל" והוא קיבל את הניקוד הגבוה מבין כל הקמפיינים שהושקו בישראל. את הפרס קיבלו איילת פריש, דוברת בית הנשיא אשר ניהלה את הקמפיין השיווקי, ורון שלי, מנכ"ל חברת דבי& רון. השקת העמוד עמוד הפייסבוק של הנשיא נעשתה יחד עם מייסד ומנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג במחשבו הפרטי במטה החברה בעמק הסיליקון, והיא כללה גם קליפ רמיקסים למוסד הנשיאות בהשתתפות נשיא המדינה והמוזיקאי נוי אלוש.

איילת פריש, דוברת בית הנשיא אמרה עם קבלת הזכייה: "נשיא המדינה הוא אחד המנהיגים הבודדים בעולם שליוו את כניסתו לעולם הרשתות החברתיות בקמפיין השקה שהותאם לרשתות החברתיות אך שולב במעטפת רחבה של יחסי ציבור בתקשורת המסורתית - דבר המראה כי קמפיין מוצלח הוא קמפיין משולב". רון שלי, מנכ"ל חברת דבי&רון הוסיף כי "הבחירה בקמפיין השנה מוכיחה כי קמפיין שמשלב בין קריאייטיב בפלטפורמות הדיגיטליות וחשיפת יחסי ציבור בערוצי התקשורת זהו הקמפיין האידיאלי כיום".

פרס הוקרה מיוחד למערך ההסברה על ביקור אובמה

עוד הוענק פרס הוקרה מיוחד למערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה על פעילויות ההסברה סביב ביקורו בישראל של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בחודש מרץ האחרון. מערך ההסברה הלאומי ראה בביקור הזדמנות להדגיש את הקשר בין אלפי השנים בין עם ישראל לארץ ישראל, את הערכים המשותפים לישראל וארה"ב ואת המובילות הטכנולוגית ודגשי ההסברה האלה נלקחו בחשבון בשיקולי לו"ז ביקור הנשיא.

במסגרת הסיקור נעשה הפקת שידור מרוכזת של כל האירועים באיכות HD והשידור הופץ לגופי שידור בארץ ובעולם גם בפורמט אינטרנטי וסלולארי. כמו כן הושקה אפליקציה ייעודית לסמארטפון והוקם חמ"ל ניו מדיה. בנוסף, נערכה תחרות של בחירת לוגו ושם רשמיים לביקור על ידי הגולשים. לעיתונאים הזרים נערכו סיורי תדמית והיכרות בישראל. בראש מערך ההסברה הלאומי במשרד רה"מ עומד לירן דן, וראש מטה ההסברה הלאומי הוא ירדן ותיקאי.

בנוסף, משרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ היו היחידים לקטוף לא פחות משני פרסים בתחרות האריה השואג שנערכה אמש. המאבק הציבורי שזכה בפרס היה מאבקם של ניצולי השואה, ובאופן אנקדוטלי אתמול נסגר המעגל ושר האוצר הודיע על העברת 50 מיליון ש"ח לניצולי השואה. שני הפרסים בהם זכה המשרד מצטרפים ל- 13 האריות השואגים בהם זכה המשרד בשנים קודמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully