וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! משיקה את אתר הלימודים וואלה!SCHOOL

9.7.2013 / 13:20

וואלה! SCHOOL כולל שיעורים הכוללים אלפי שעות וידיאו המותאמים לתכנים הלימודיים של משרד החינוך, ומיועד לתלמידי כיתה א'-יב' בתשלום הנמוך מזה שעולים מורים פרטיים

וואלה! משיקה היום (שלישי) את וואלה!SCHOOL - אתר הלימודים הגדול בישראל. וואלה! SCHOOL יציע שיעורים המותאמים לתכני משרד החינוך ומועברים על ידי מיטב המורים בישראל.

אתר וואלה! SCHOOL, הכולל אלפי שעות וידיאו המותאמים לתכנים הלימודיים של משרד החינוך, מיועד לתלמידי כיתה א'-יב', כולל תחום הבגרויות. בנוסף, לתכני הלימוד בבתי הספר, מציע האתר: קורס הכנה לפסיכומטרי, קורס אמי"ר לקבלת פטור באנגלית, קורס מימ"ד לקראת המכינות הקדם אקדמיות, וכן קורסי העשרה ללימוד תוכנות אופיס, עיצוב גרפי ועריכת וידיאו. על האתר החדש עבדו בוואלה! במהלך השנתיים האחרונות והושקעו בו מיליוני שקלים.

השימוש בתכני הערוץ הוא בתשלום, הנמוך בצורה משמעותית מהסכומים המושקעים במורים פרטיים, שכן מטרתו של הערוץ החדש היא להפוך את תחום הלימודים וההשכלה לנגישים עבור כל שכבות האוכלוסייה בישראל.

מנכ"ל וואלה, אילן ישועה: "קבוצת וואלה ממשיכה להוביל את שוק האינטרנט הישראלי עם תכנים חשובים וערך מוסף לגולשים מכל שכבות הגיל. לפרוייקט ערך חינוכי רב והוא מהווה חלופה איכותית וזולה לשיעורי העזר ולשיעורים הפרטיים, הנדרשים עבור מרבית התלמידים.

לצפייה בסרטונים לדוגמא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully