וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הנמלים מתכוננים לקרב על הרחוב: שכרו משרד יח"צ

9.7.2013 / 15:23

יועץ התקשורת צבי וילדר, הבעלים של משרד ''וילדר יחסי ציבור'', הוא שנבחר לייצג את ועד נמל חיפה במאבק בנושא הרפורמה בנמלים אל מול התקשורת

עובדי הנמלים רוצים לשנות את תדמיתם הציבורית, ונערכים לקרב על ליבו של הרחוב: לוואלה! ברנז'ה נודע כי ועדי העובדים של נמל חיפה, המשתף פעולה בימים אלה עם נמל אשדוד בהתנגדות לתכנית הממשלה להקמת נמלים פרטיים - שכר את שירותיו של משרד היח"צ "וילדר יחסי ציבור" אשר באמצעותו ינסו עובדי הנמלים לשנות את תדמיתם הציבורית ולגייס את התקשורת לטובת מאבקם.

בימים אלה נערכים עובדי הנמלים לתגובה להחלטת הממשלה, ובין היתר נשקלת השבתת הנמלים ומאבק ציבורי לרבות חסימות צירים ושיבושים שונים.

מחקר שנערך בלשכת המסחר והתעשייה מצא כי בארבע השנים הראשונות לרפורמה הגיע מספר העיצומים ושיבושי העבודה השונים בנמלים ל-215 יום. ועדת טרכטנברג לבדיקת יוקר המחיה בישראל מצאה כי מדי שנה מממן הציבור את המונופולים הממשלתיים, כולל מערך הנמלים, בתשלום שכר עודף של כמיליארד שקל. הדו"ח קבע אז כי "רמת השירות הירודה והתפוקות הנמוכות בנמלי ישראל עולות למשק הלאומי, התלוי בנמליו באופן משמעותי, מאות מיליוני שקלים בשנה".

בהפגנה שקיימו אתמול ניתן היה לשמוע כמה מהמסרים אותם רוצים עובדי הנמלים להעביר לציבור. "אם יסגרו אותנו, המחירים לא ירדו. זורים חול בעיניים שלכם. הם רוצים מלחמה הם יקבלו מלחמה - אנחנו לא הבעיה של המדינה הזו", אמרו.

''וילדר יחסי ציבור'' יצג ועדי עובדים ואיגודים מקצועיים מובילים בהם הסתדרות המהנדסים, איגוד העובדים הסוציאליים, ארגון המורים העל יסודיים, ועד עובדי ''בלל'', איגוד הטייסים ואיגוד קציני הים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully