וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”הישרדות”: השופט הציע פשרה - שנדחתה

10.7.2013 / 15:13

השופט גדעון גינת הציע שהעונה הבאה, שביעית במספר, תשודר בערוץ 10 ולאחר מכן הערוץ לא יטען עוד לזכויות על שידור הפורמט ולהפרה של ההסכם שנחתם עמו. הצדדים סירבו

ניסיון להשגת פשרה בעניין שידור תכנית הריאליטי "הישרדות" כשל היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב כאשר נציגי חברת ההפקה של התכנית Castaway התנגדו באופן נחרץ להצעה. השופט גדעון גינת הציע שהעונה הבאה, שביעית במספר, תשודר בערוץ 10 ולאחר מכן הערוץ לא יטען עוד לזכויות על שידור הפורמט ולהפרה של ההסכם שנחתם עמו. ההצעה, כאמור, נדתחה ודיון נוסף נקבע ל-7 באוגוסט ובו יעידו בין היתר גם מנכ"ל רשת אבי צבי.

מנכ"ל Castaway הבריטית צ'רלי פרסונס העיד היום באשר להתקשרות שלו עם רשת, לאחר שהחברה החליטה להעניק לזכיינית ערוץ 2 את זכויות ההפקה שהיו בידי ערוץ 10. פרסונס אמר כי "היחסים עם ערוץ 10 היו רעים, לא רצינו לעשות איתם עסקים לכן אישרתי לדבר עם "רשת". אם רשת לא היו פונים אלינו היינו פונים אליהם באוקטובר במיפ (פסטיבל הפורמטים הטלוויזיונים השנתי, ד.א.), כי לא רצינו להמשיך בכל מקרה את העסקים שלנו עם ערוץ 10". הוא הוסיף כי ערוץ 10 התעכב בתשלום במשך שנה.

"אם ערוץ 10 היה משלם מוקדם היית ממשיך לעבוד איתם"

פרסונס, כפי שנראה לנוכחים בבית המשפט, היה מתוח ועצבני מעצם המעמד. "אני עובד מזה 15 שנה ולא היו לי כאלו יחסים עם אף אחד, זו פשוט שערורייה שאני אפילו פה בדוכן העדים. אין ספק שלא נעבוד עם ערוץ 10", אמר. כאשר נשאל פרסונס על ידי השופט "אם ערוץ 10 היה משלם מוקדם היית ממשיך לעבוד איתם", הוא השיב כי הוא היה שוקל זאת. בערוץ 10, הציגו עדויות לכך שבחברה היו מרוצים באופן ההפקה של התכנית והשימוש שעושים ב-Castaway להצגת התכנית הישראלית במהלכי יחסי הציבור שלהם.

פרקליט ערוץ 10 עו"ד ברוך כצמן חזר היום על עמדת הערוץ לפיה העברת הזכויות לזכיינית ערוץ 2 מדובר בהפרת ההסכם עם ערוץ 10. "החקירות הנגדיות בבית המשפט של צ?רלי פרסונס והיועצת המשפטית של Castaway חיזקו את העובדה שההסכם שנחתם בין קאסטאווי ורשת הנו הפרה של הסכם שריר וקיים עם ערוץ 10. ההצעה שהציג השופט גדעון גינת בסופו של הדיון הנה תוצאה ישירה וטבעית מהדיון ומהעדויות שנשמעו", אמר כצמן.

מערוץ 10 נמסר: "כפי שתמיד טענו, מקומה של העונה השביעית של הישרדות הוא בערוץ 10". מרשת נמסר בתגובה כי "העדויות מדברות בעד עצמן לכן כל מילה נוספת מיותרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully