וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך להסכם: עובדי מעריב אישרו את תוכנית הקיצוצים של בן צבי

10.7.2013 / 22:44

מאבק הוועד שהתנהל בימים האחרונים והביא לפילוג של ממש בתוך העיתון הצליח להשיג הטבה עיקרית אחת, והיא העלאת מדרגת הקיצוץ ב-1,000 שקלים. 59 עיתונאים הצביעו בעד המתווה

עיתונאי מעריב הצביעו הערב (רביעי) בעד תכנית הקיצוצים שהציגה בפניהם אתמול הנהלת מעריב. מאבק הוועד וההסתדרות שהתנהל בימים האחרונים והביא לפילוג של ממש בתוך העיתון הצליח להשיג הטבה עיקרית אחת, והיא העלאת מדרגת הקיצוץ למשתכרים מעל 7,500 שקלים, ולא 6,500 שקלים. כזכור, המתווה כולל איחוד מערכות ומעבר המערכת העיתונאית לירושלים, פיטורים של 25 איש וביטול הוצאות אש"ל והטבות נוספות.

59 עיתונאים הצביעו הערב בעד התכנית, ו-45 התנגדו. עובדי מקור ראשון תמכו במתווה מהיום שבו הוצג, לפני השיפור שהשיג הוועד, וכך גם עובדי המהנהלה שאף החלו במהלך להיפרדות מההסתדרות שבחסותה פועל וועד העיתונאים. למרות שאלה תמכו במתווה קיצוץ גרוע יותר מבחינתם - מסתמן כעת כי המתווה החדש יחול על כל עובדי קבוצת "אחוזת הירש". המצביעים הערב היו עובדי "הוצאת מודיעין" לשעבר בלבד, כלומר עובדי מעריב הישן שהם שליש מעובדי מעריב ומקור ראשון. בהצבעה לא השתפו עיתונאים שנשכרו על ידי שלמה בן צבי וביקורת על כך נשמעה במהלך היום.

הישיבה הערב התארכה וכללה כשעתיים של הסבר המתווה לעיתונאים ועדכון על פעלות הוועד, והצבעה חשאית שהייתה צמודה לאורך כל ספירת הקולות. עיתונאים שלא נכחו במקום הוזמנו להצביע באמצעות דואר אלקטרוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully