וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: מסקרים את המכביה? קבלו 1,000 שקל

14.7.2013 / 11:48

עיתונאי ספורט הופתעו לקבל הזמנה מטעם משרד היח”צ של המכביה הפועל בשת"פ עם קבוצת עזריאלי, עם הבטחה: ”כל עיתונאי שיגיע יקבל במתנה וואוצ’ר על סך 1,000 ש”ח לקניות"

מתנת יח"צ מפנקת: ההנהלה הבכירה של קבוצת קניוני עזריאלי תארח היום אחר הצהרים (ראשון) ספורטאים בקניון שלה בתל אביב ותציין עמם את פתיחה משחקי המכביה, ועל מנת לקבל חשיפה רחבה בכלי התקשורת מציע משרדי יחסי הציבור של המכביה לא פחות מ-1,000 ש"ח לשופינג בקניון לכל עיתונאי - מכל כלי תקשורת - שיגיע לסקר את האירוע.

משחקי המכביה יפתחו השבוע וקבוצת קניוני עזריאלי משיקה בצמוד אליהם תכנית מבצעים למוצרי ספורט תחת השם "מתחברים למכביה ה-19". היום בערב יתקיים אירוע קוקטייל בקניון עזריאלי שבו ישתתפו ספורטאי המכביה וכדורסלני העבר עודד קטש, וילי סימס, דורון ג'מצי ומיקי ברקוביץ'. באירוע ייקח חלק גם אמיר פלד, יו"ר המכביה.

עיתונאים שקיבלו מטעם משרד יחסי הציבור של המכביה "גיל-עד תקשורת" הזמנה לסקר את אירוע הקוקטייל ואת תכנית המבצעים של הקניון גילו שהם למעשה מקבלים צ'ק. ההזמנה כללה הבטחה כי "כל עיתונאי שיגיע יקבל במתנה וואוצ'ר על סך 1,000 ש"ח לקניות בעזריאלי". גם עיתונאים שמורגלים בקבלת מתנות-יח"צ במסגרות מסיבות עיתונאים הופתעו מהסכום הגבוה שתעניק היום קבוצת עזריאלי תמורת סיקור תקשורתי. לאירוע צפויים להגיע כתבי ספורט מכל גופי התקשורת.

"שיתוף הפעולה בין משפחת עזריאלי לבין אירועי המכביה הוא ארוך שנים"

בקבוצה בטח ישמחו שתמורת 1,000 שקלים יוכנסו לידיעות השונות גם שמות ותמונות של חברי ההנהלה שיברכו את הספורטאים: יו"ר דירקטוריון קבוצת עזריאלי דנה עזריאלי, מנכ"ל הקבוצה יובל ברונשטיין ומנכ"ל הקניונים עזריאלי פאר. גם יו"ר המכביה אמיר פלד יישא דברים באירוע. בשיחה עם וואלה! ברנז'ה הוא אמר הבוקר כי שיתוף הפעולה בין משפחת עזריאלי לבין אירועי המכביה הוא ארוך שנים ומסורתי. "אנחנו מאוד שמחים על שיתוף הפעולה הזה ועל כך שהם נרתמים לעניין", אמר.

ידעת שהם מציעים אלף ש"ח לבזבוזים בקניון לכל עיתונאי שיגיע?

"לא ידוע לי על הענקת הטבות לעיתונאים תמורת סיקור של האירוע".

פרטי אירוע ההשקה לא מתואמים אתכם?

"הסוגיה שאתה מתאר לא תואמה אתנו, אין לנו קשר לכל הטבה ישירה או עקיפה לעיתונאים. האירוע מנוהל על ידי קבוצת עזריאלי שנתמה לכך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צ'ק מתגלגל

שני משרד יחסי ציבור אמונים על מינוף האירוע בתקשורת היום: "גיל-עד תקשורת" המייצג את משחקי המכביה ו"ליאת אריאב תקשורת" המייצג את קבוצת עזריאלי. יו"ר גיל-עד תקשורת גילי כהן אמר עם קבלת תקציב היח"צ של המכביה כי האתגר שעומד בפני משרדו הוא "לגרום לציבור רחב ככל הניתן בישראל להתחבר למכבייה ה-19 ולהפנים את העוצמה, החשיבות והערכיות שהיא מביאה איתה היום".

בשני המשרדים לא ידעו לענות הבוקר על שאלות בנושא הערכיות של סיקור אירוע היח"צ. במשרד "ליאת אריאב תקשורת" מסרו כי לא ידוע להם על הענקת וואוצ'ר לקניות בקניון לעיתונאים שיגיעו לסקר את האירוע, ויצוין בהקשר זה כי מי שזימן את העיתונאים היה משרד "גיל-עד תקשורת". במשרד זה מסרו כי היו אמונים רק על זימון כתבי הספורט, וכי "מדובר באירוע של עזריאלי, ויש לפנות אליהם". מאוחר יותר הוסיפו בגיל-עד תקשורת כי מדובר היה בטעות אנוש שלהם וכי "הכוונה הייתה לסכום של 100 שקלים ולא 1,000 שקלים".

מקבוצת עזריאלי נמסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "כמדיניות, הקבוצה מסתייגת ממתן ההטבה לעיתונאים כחלק מהזמנתם לארועים תקשורתיים. ארוע זה טופל על ידי משרד יחסי הציבור של המכביה, אנו נבדוק את הנושא ונפיק הלקחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully