וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתוני ועדת המדרוג באינטרנט ליוני 2013: וואלה! האתר המוביל

15.7.2013 / 13:31

אחרי וואלה! ברשימה מופיעים ynet, מאקו, תפוז ונענע10. הפער בין nrg ל"הארץ” נשמר - ושניהם מחוץ לעשירייה. בווידאו: וואלה! בראש, ynet אחריו, חוזר להוביל על פני מאקו

וואלה! שומר על מקומו כאתר הישראלי הגדול מבין אתרי האינטרנט הישראליים עם 2.3 מיליון גולשים (Real Users) וחשיפה של 44.6%, כך על פי נתוני ועדת המדרוג למדידת שיעורי הגלישה באינטרנט לחודש יוני. אחרי וואלה! ברשימה מופיעים ynet ואחריו mako, תפוז ונענע10 בהתאמה.

במקום השני בדירוג נמצא אתר ynet של קבוצת ידיעות אחרונות עם 2.1 מיליון גולשים בחודש המהווים חשיפה של 39.7%. במקום השלישי mako של זכיינית ערוץ 2 קשת עם 1.6 מיליון גולשים שהם 32.1%. אחריו תפוז עם 25.4% חשיפה ו-1.3 מיליון גולשים וחשיפה של 25.2%, ואת רשימת חמשת האתרים הנצפים סוגר נענע10 עם 1.2 מיליון גולשים וחשיפה של 23.5% בחודש מאי. כל חמשת האתרים המובילים נחלשים לעומת נתוני החשיפה של החודש הקודם.

החשיפה לאתרי החדשות והמגזין: nrg מבית מעריב ומקור ראשון נחלש בחודש החולף ורושם מספר של 607 אלף גולשים, כאשר הוא מחוץ לרשימת עשרת האתרים הנצפים. אתר הארץ נחלש גם הוא והפער בין השניים נשמר - עם 513 אלף גולשים בחודש יוני. אתר xnet מבית ידיעות אחרונות נהנה ממעט יותר גולשים, 516 אלף בחודש. "עכבר העיר אונליין" מתחזק במעט ל-445 אלף גולשים, ואתר המגזינים allmag מציג בחודש החולף התחזקות למספר של 299 אלף גולשים. החודש הצטרף לדירוג אתר "מסע אחר אונליין", ונתוניו יוצגו החל מהחודש הבא.

בזכות "המירוץ למיליון": אתר רשת בעלייה

"המירוץ למיליון" ממשיך לתרום כניסות לאתר זכיינית ערוץ 2 רשת, שנהנה גם החודש ממגמת עלייה ורושם 437 אלף גולשים בחודש יוני. האתר ממקום במקום ה-18 ברשימת האתרים הישראליים.

מבין האתרים הכלכליים המוביל הוא גלובס שמציג גם בחודש החולף מגמת היחלשות ורושם 625 אלף גולשים, וסוגר את רשימת עשרת האתרים הנצפים בישראל. דה מרקר מדורג אחריו וגם הוא נחלש עם 612 אלף גולשים. כלכליסט הוא האתר הכלכלי השלישי ברשימה והוא מציג בחודש יוני 567 אלף גולשים.

מבין אתרי הספורט ONE מוביל גם החודש עם 443 אלף גולשים ושומר על מקומו כאתר ה-17 ברשימה. ספורט5 במקום ה-20 והפער בין השניים נשמר, כאשר האחרון רושם בחודש מאי 358 אלף גולשים.

גם בווידאו: וואלה! מוביל, ynet חוזר להוביל על פני מאקו

הועדה למדרוג באינטרנט מפרסמת גם נתונים אודות היקפי צפיות הווידאו המצטברות בשבעה אתרים במהלך יוני, ללא צפייה ממכשירים ניידים. בדירוג זה וואלה! מוביל עם 586 אלף צופים שונים. mako ששידורי "האח הגדול" הביאו אותו בחודש שעבר לעקוף את ynet לא מצליח לשמור על המעמד וחוזר למקום השלישי עם 448 אלף צופים. במקום השני כאמור ynet עם מספר צופים שונים של 504 אלף בחודש יוני.

באתר תפוז נרשמו 377 אלף צופים שונים בחודש החולף ובנענע10 שבמקום החמישי נרשמו מספר של 279 אלף, עלייה מהחודש הקודם. הזכיינית רשת מטפסת למקום הרביעי עם מספר צופי וידאו של 224 אלף ועוקפת את ספורט5 שרושם בחודש יוני 180 אלף צופים שונים לשידורי הווידאו באתר.

קבוצות הבעלות: וואלה! ראשונה, "קו מנחה" סוגרת את הרשימה

הוועדה למדרוג באינטרנט מדרגת גם את שש קבוצות הבעלות לפי כמות החשיפה. במקום הראשון נמצאת קבוצת וואלה! על תשעת אתריה בהם טיפו, וואלה! שופס, יד2 וג'ובסיטי עם חשיפה של 55.7% לאתרי הקבוצה. אחריה קבוצת ynet שכוללת עשרה אתרים בהם אול-ג'ובס, כלכליסט, ביג-דיל וידיעות אונליין שמקבלת בחודש יוני חשיפה של 48.9%. קבוצת mako, הכוללת מלבד אתר זכיינית קשת גם את נטקס buy2 ושירונט עם חשיפה של 36%.

אחריה קבוצת mako מדורגת קבוצת זאפ עם 13 אתרים אשר עקפה את קבוצת תפוז בחודש הקודם עם חשיפה ביוני של של 33.4%, קבוצת תפוז עם נתון חשיפה של 26.5% לאתריה. ארבעת אתרי קבוצת הארץ-דה מרקר בחודש יוני עם נתון של 22.1% וקבוצת גלובס הכוללת גם את feeder רושמת 12.5%. אתרי קבוצת קו מנחה בהם אייס וביזפורטל עם חשיפה של 6.6%.

את הנתונים מספקת ועדת מדרוג האינטרנט באמצעות ספק המדידה גמיוס ישראל. נתוני הוועדה מראים כי שיעור החדירה של האתרים החברים בוועדה הינו 90% שהם כ- 4.7 מיליון גולשים. הנתונים הדמוגרפיים מתבססים על מדגם מייצג של למעלה מ-30 אלף פאנליסטים מכלל האוכלוסייה.

נתוני ועדת המדרוג באינטרנט למאי 2013: וואלה! האתר המוביל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully