וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ניר: "ככל שהשנים מתקדמות הרגולציה הולכת אחורה"

17.7.2013 / 11:23

מנכ"ל HOT הרצל עוזר, מנכ"ל וואלה! אילן ישועה, ומנכ"ל קשת התייחסו למצב שוק התקשורת. ישועה: "התחרות תהיה אמיתית כשהטלוויזיה תהיה מחוברת לאינטרנט בלי שהצרכן ירגיש"

שלושה מנכ"לים השתתפו הבוקר בוועידת MAD לשיווק, פרסום ודיגיטל בשיחות אחד על אחד עם עיתונאי גלובס: מנכ"ל HOT הרצל עוזר, מנכ"ל וואלה! אילן ישועה, ומנכ"ל קשת אבי ניר. השלושה התייחסו למצב שוק התקשורת בתחומים שבם פועלות החברות שהם מובילים.

ארדן בוועידת MAD: "בכירים לשעבר בחברות החדשות - הם אלו שמנעו את פיזור הכוח בחדשות"

מנכ"ל HOT הרצל עוזר התייחס לדברי השר כי "יש חברות שעסוקות במקום בהיערכות – בבכיינות למשרד התקשורת. אנחנו טוענים שאם היום יכריז שר התקשורת שהשוק פתוח לגמרי לתחרות אז כולם יריצו ויתנו טלוויזיה ותשתיות ואתן תראו תחרות כמו בסלולר. אף אחת לא עצר אף אחד מלהיכנס לטלוויזיה, כי הרווחיות שם היא לא מה שיש בסלולר".

מנכ"ל וואלה! אילן ישועה נשאל לאן הולך לדעתו תחום הטלוויזיה באינטרנט. "זה עדיין רחוק מברודקאסט, ברור, ואנחנו לא מציעים מוצר חלופי להם. יש התקדמות עצומה ממדיה מסורתית לדיגיטלית, וזה לא מעט. צריכה עיקרית של וידאו עדיין נעשית על המסך בסלון, והמסך הזה לא באמת מחובר לאינטרנט. התחרות תהיה אמיתית כשהטלוויזיות יהיו מחוברות לאינטרנט בלי שהצרכן ירגיש".

"מבחינת וואלה! להקים את אולפני החדשות היה דבר טבעי"

"גם הטלוויזיה לא תימלט מהגורל שכל מכשיר אחר שיתחבר לאינטרנט, ומסך הטלוויזיה הוא האחרון שזה יקרה לו. וואלה! גם הולכת למקום הזה שבו אנשים יגיעו הביתה, ובכל מכשיר יהיו אפליקציות והיא יוצרת הרגלי צפייה כדי שבשלב מאוחר יותר יגיעו אנשים לסלון ותהיה להם אפליקציה של וואלה! בעמוד הראשון", הוסיף ישועה.

לעניין הקמת האולפנים אמר ישועה: "מבחינת וואלה! להקים את אולפני החדשות זה היה דבר טבעי. האינטרנט הולך ממקום טקסטואלי לפס רחב עם וידאו והגולשים רוצים לראות את זה בווידאו. זו לא הייתה השקעה גדולה מדי מבחינתנו, עניין של כמה מיליונים".

"מנסים לשדר תכנים שלא יהיו בקונצנזוס ושיעוררו דיון"

מנכ"ל קשת אבי ניר התייחס לשינויים בתחום הטלוויזיה מאז קם ערוץ 2 שמציין השנה שני עשורים להקמתו. "מה שקרה בעשרים שנה האחרונות מבחינת תוכן - קמה ועמדה תעשייה ישראלית חדשה שמבוססת על יצירה. לערוץ 2 היה מקום מרכזי ביצירת ענף ישראלי חדש. אנחנו קמנו בפרדיגמות שיש שוק פרסום בעיתונות, וגם הרגולציה חושבת ככה, רגולציה שאפשר לשמר אותה במוזיאון. אצלנו ככל שהשנים מתקדמות הרגולציה הולכת אחורה".

"אנחנו מנסים לשדר תכנים שככל שאנחנו יכולים, ולא תמיד מצליחים, שלא יהיו בקונצנזוס ושיעוררו דיון. אנחנו לא מחוברים להוראות קבע, אנחנו צריכים לעושת תכנים מעניינים ולהגיע לציבור רחב של צופים". ניר הוסיף כי "בעידן הריאליטי הרייטינג של תכניות הדרמה הוא הגבוה מאז ומעולם. לוח תכניות מגוון שדוחף את הדרמה, תמהיל כזה כולל תכניות מז'אנרים שונים. היכולת לשדר יציבות וחדשנות בלוח שידורים נוצר על ידי המגע עם הצופים".

לעניין העתיד של קשת, אמר ניר כי "אף אחד לא רוצה להתמודד עם מקומות חדשים ומסוכנים. אנחנו בפעילות השונות שלנו זוכרים שההוויה הבסיסית שלנו ומה שמייחד אותנו זה שאנחנו גוף תוכן. אנחנו לא פלטפורמה, אנחנו לא אגרגטור - אנחנו גוף תוכן ואתה חייב להאמין שהיכולת שלך לעשות תכנים טובים תעבור גם בין פלטפורמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully