וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי גבסו זועם על הכתבה: "פאק יו רז שכניק"

19.7.2013 / 14:15

בעקבות ראיון איתו שפורסם במוסף "7 לילות" של ידיעות אחרונות בו הוא לכאורה יוצא מהארון, שי גבסו יצא בעמוד הפייסבוק שלו במתקפה חריפה נגד הכתב רז שכניק והתקשורת

"בבקשה אל תקראו את הכתבה הזאת, כתבה מטונפת , עם עיניים של נחש ולב של עכברוש" – במילים חריפות אלה תוקף הזמר שי גבסו את כתב ידיעות אחרונות רז שכניק ואת העיתון, אשר פרסם ראיון עמו היום (שישי) במוסף "7 לילות". הראיון קודם באופן בולט בשער העיתון במילים "בלי סודות – שי גבסו, אחד הזמרים המוכשרים בישראל פותח הכל: החזרה בשאלה, הגירושין, הסמים וההעדפות המיניות: 'הייתי עם כולם'".

גבסו העלה לעמוד הפייסבוק שלו פוסט זועם ובו תקף בחריפות את העיתון ואת אתרי האינטרנט שדיווחו על הראיון. "ידיעות אחרונות מבקשים ממני כתבה כבר שישה חודשים, ולא רציתי. לא כי אני עכבר שיש עליו שמועות, אלא כי זו פלטפורמה שמגהצת את הפנים שלי, פלטפורמה שלא יודעת סיפורים עדינים כמו של ספר, הם יודעים רק גסות, כותרות מפוצצות שאי אפשר לקרוא להן שקר, אך הן מחוסרות כל חן , כל סוד, כל קדושה".

"בא לי להקיא כשאני רואה שאני במרכז של סדרה שכתובה לא טוב, התמונות מאופרות מדי, הטקסטים זולים מדי, אלוהים – האברח אלייך שוב מידי בני האדם, אני לא רוצה לברוח אלייך אני רוצה ללכת אלייך". הוא הוסיף ותקף גם את וואלה! סלבס על כתבה שפורסמה אודותיו, וסיכם במילים "פאק יו רז שכניק פאק יו וואלה פאק יו כל גסי הרוח שממררים את חיי מאז שאני קטן. לא חזרתי בשאלה ולא הצטרפתי לאף קהילה. הציטוטים לא מדויקים ומשמיעים משהו אחר מהאמת".

לוואלה! ברנז'ה נודע כי הפוסט נכתב שלא בעצה אחת עם מנהליו האישיים ועל דעת עצמו האישית. בשעות האחרונות התקשרו מקורביו של גבסו לאנשי העיתון, על מנת להתנצל

תגובת ידיעות אחרונות ותגובתו של רז שכניק טרם התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully