וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת ורשת נקנסו: "ההפרות חוזרות על עצמן"

21.7.2013 / 12:24

קשת ורשת נקנסו בכרבע מיליון שקלים: קשת קידמה אפליקציה, רשת חרגה בהיקף שידורי הריאליטי ושידרה תוכן שיווקי. הרשות: "פגיעה בצופים בבית, ההפרות חוזרות על עצמן"

הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו הטילה על זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת עיצומים כספיים בסך 240 אלף שקל, בשל מה שהיא מכנה "הפרות בוטות של כללי הרשות". העיצומים הכספיים הישירים הם חלופה לסנקציה של נטילת זמן פרסום אשר הרשות נהגה לנקוט בה בעבר, וברשות מקווים ליצור כך התראה אפקטיבית יותר אל מול זכייניות הטלוויזיה.

הזכיינית רשת נקנסה ב-160 אלף ש"ח בגין הפרות חוזרות ונשנות של הנחיות וכללי הרשות בחודשים מאי-יוני הכוללות חריגות בשידור תכניות בידור וריאליטי. חלק מהקנס הוטל גם בגין הפרות תוכן שיווקי בתוכניות "לחיות טוב" וב"המירוץ למיליון".

הרשות קבעה עיצום כספי גם לקשת שנקנסה בסכום של 75 אלף ש"ח בגין קידום אפליקציית MAKO במהלך שידוריה.

בתוך כך, מועצת הרשות השנייה, בראשות דר' אילן אבישר, החליטה ביום חמישי האחרון לאשר להנהלת הרשות לחלט את כספי שלושת הזכייניות (קשת, רשת וערוץ 10) בגין קנסות שהוטלו עליהם בשל הפרות ואשר לא שולמו לרשות בסך כ- 1.4 מיליון ש"ח.

מהרשות השנייה נמסר כי "הרשות רואה בחומרה רבה את ההפרות החוזרות על עצמן חרף התראות הרשות בכל הקשור לשידור עודף של תוכניות ריאליטי. הדבר מהווה פגיעה בצופים בבית אשר חלק רב מהם פנו לנציב פניות הציבור של הרשות והביעו את מורת רוחם מהשידורים. הרשות אמונה לשמור על תמהיל שידורים מגוון בטלוויזיה ותקפיד על כך."

תגובת הזכייניות טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully