וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי בית הדפוס הסגור של מעריב מפגינים: "הסכמים צריך לקיים"

23.7.2013 / 10:06

כחמישים העובדים המפוטרים של בית הדפוס של מעריב מפגינים הבוקר מול שערי המקום בבת ים, במחאה על כך שהסכמי הפרישה שלהם טרם אושרו. מעריב: "ההסכם ממתין לאישור ביהמ"ש"

כחמישים עובדים הגיעו לבית הדפוס של מעריב בבת ים הבוקר והפגינו נגד מו"ל העיתון שלמה בן צבי ונאמני מעריב עו"ד שלמה נס ועו"ד ירון ארבל. העובדים, אשר פוטרו בשבוע שעבר עם סגירתו המיידית של בית הדפוס, מוחים על כך שהסכמי הפרישה שלהם טרם אושרו.

העובדים חסמו את שערי בית הדפוס אשר עובר פינוי של ציוד בימים אלה, וקראו בגנות בן צבי "הסכמים צריך לקיים". העובדים מוחים על כך שחלק מהמשכורות שלהם טרם שולמו.

בית הדפוס של מעריב נסגר תחת ידו של בן צבי לאחר 64 שנות פעילות, ולמרות שהעובדים פוטרו בפועל - ההסכמים מולם המבטיחים להם פיצויים מיוחדים טרם נחתמו, למרות ההתחיבות בפני הסתדרות העובדים. הסיבה היא ששלמה בן צבי מנהל בימים אלה משא ומתן עם נאמני העיתון על חובות אחרים.

בההסתדרות העובדים מסרו הבוקר כי הם "קוראים לנאמני עיתון מעריב ולבעלים, מר שלמה בן צבי, להגיע ביניהם לסיכום ישיר ומיידי שיבטיח את קיום ההסכמות שנחתמו עם ההסתדרות, לרבות נושא בית הדפוס".

ממעריב מנסר הבוקר כי "בית הדפוס אינו פעיל כבר שבוע וזאת בהתאם להסכם שנחתם עם נציגי העובדים וההסתדרות. ההסכם ממתין בימין אלה לאישור סופי של בית המשפט". נאמני מעריב טרם מסרו תגובתם.

  • עוד באותו נושא:
  • מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully