וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים לפני המעבר לירושלים: חדשות 10 ישדרו שוב מאולפן זמני

25.7.2013 / 11:43

עם זאת, לפי גורם בערוץ, האולפן הזמני שיוקם בבניין JCS יהיה נוח לעבודה הרבה יותר מהחדרון בו איבדה אושרת קוטלר את עשתונותיה, ושבגללו נטש יעקב אילון את הערוץ

בעוד חודשיים ייאלץ ערוץ 10 להתחיל לשדר את מהדורת החדשות שלו מהאולפן בירושלים, אולם שינויים במיקום האולפן הביאו לכך שחדשות 10 תשודר, שוב, מאולפן זמני. לפני מספר שבועות חזר בו דירקטוריון ערוץ 10 מההחלטה להקים את האולפן בנווה אילן והופסקו המגעים עם חברת "אולפני ג.ג." - הוחלט שהשידורים יועברו מבניין JCS שבבעלות בעל השליטה בערוץ, רון לאודר.

ההקמה של האולפן הזמני תחל בשבוע הבא ותימשך כחודש. במקביל, ישתדלו בערוץ 10 לסיים את הקמת אולפן הקבע שצפוי להיות מוקם על גג הבניין - ולצורך כך נדרשו היתרי בנייה מיוחדים. בעיריית ירושלים טרם הגיבו לשאלה האם כל ההיתרים הנדרשים ניתנו, למרות שראש העיר ניר ברקת התחייב כי יסייע בזירוז ההליכים.

קונספט "האולפן הדינאמי" לא ימוחזר

בחדשות 10 זוכרים לרעה שידורים מאולפן זמני. האולפן שזכה לכינוי "החדרון" ומיוחסת לו הפרישה הדרמטית של יעקב אילון ("תנאי עבודה בלתי אפשריים") ואיבוד העשתונות של אושרת קוטלר ("כמה אפשר לסבול את התנאים המחורבנים האלה") - לא יהיה האולפן ממנו ישדרו חדשות 10 באופן זמני שוב. לפי גורם בערוץ, האולפן הזמני שיוקם בבניין JCS יהיה נוח לעבודה הרבה יותר מהחדרון, והשיפוצים שיחלו בו שבוע הבא יאפשרו שידורים ממושכים ממנו במידה והאולפן המרכזי, זה שצפוי לקום על גג הבניין - יתעכב.

ההתחייבויות של חדשות 10 לשדר מירושלים הייתה קיימת מאז ומתמיד, אולם ההבטחה כי שידור המהדורה מגבעתיים יופסק ניתנה סופית רק בסוף השנה שעברה, כתנאי לארכת זיכיון השידורים שלו. "האולפן הדינאמי" בגבעתיים שהוא בעצמו חדש, בן שלוש שנים, לא נחשב להצלחה מסחררת והוחלט שהקונספט שלו לא ימוחזר. על המראה של אולפני חדשות 10 החדשים אחראי, מאיה חנוך מ"סטודיו פורמה" של מעצב הטלוויזיה אבי פחימה ואת עיקר התפאורה תקים חברת "שירותי במה פלוס". הפרויקט האחרון של הסטודיו היה עיצוב אולפני i24news שהחלו לאחרונה בפעילות, והוא עיצב עבר ערוץ 10 גם את אולפן "ערב טוב עם גיא פינס". אולפני חדשות 2 בנווה אילן עוצבו, גם הם, על ידי הסטודיו של פחימה.

גם בערוץ 10 וגם בחברת JCS הבהירו כי היום, חודשיים לפני העלייה לשידור, הכל מתנהל מבחינתם כמתוכנן - למרות העיכוב שנוצר מההחלטה שלא להקים אולפן בנווה אילן. בערוץ 10 אמרו היום בהתייחס לדברים כי "הערוץ יעמוד בכל המחויבויות שלו על פי החוק". בחברת JCS אמרו כי הם מנועים מלענות לשאלות בנוגע לעבודות ההקמה של האולפן. מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "חברת JCS ביקשה להוסיף קומה נוספת אשר תכלול חדרי עריכה, סאונד, בקרה וכד'. הבקשה אושרה ברשות הרישוי ביום 3.7.13".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully