וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבוקר כתב, בערב דובר: מה עושה אבי אשכנזי בעיריית ראשל"צ?

28.7.2013 / 11:33

כתב הפלילים של מעריב מחליף בימים אלו את דוברת עיריית ראשל"צ, זאת במקביל לתפקידו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. אשכנזי: "ברגע שאכנס רשמית לתפקיד אפסיק לכתוב בעיתון"

כתב הפלילים של מעריב אבי אשכנזי ממלא את תפקיד דובר עיריית ראשון לציון - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. אשכנזי עובר בימים אלו עובר חפיפה לתפקיד, ונכון להבוקר (ראשון) טרם הגיש את התפטרותו מהעיתון וכתבותיו עדיין מתפרסמות בו.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אישר אשכנזי כי הוא בשלב זה מועסק הן על ידי עיתון מעריב והן על ידי עיריית ראשון לציון, אך ציין כי בכוונתו להודיע על יציאה לחל"ת ועל ניצול ימי חופשה. "טליה סומך עדיין משמשת כדוברת העירייה כיוון שהיא טרם ילדה, ואני כרגע רק עובר חפיפה", אמר. "ברגע שאכנס לתפקיד באופן רשמי אפסיק לכתוב בעיתון, ובכל מקרה אני מגיע לעירייה לתקופה זמנית".

באשר לשאלה בדבר החשש מניגוד עניינים, אמר אשכנזי: "מבחינה רשמית אני איני דובר העירייה כרגע. אני מאמין שבימים הקרובים אפסיק את הכתיבה בעיתון, ובכל מקרה אני לא מסקר את התחום המוניציפלי. אם יוחלט שיש ניגוד אינטרסים - אפסיק לכתוב באופן מידי. אני משמש כעיתונאי כבר שני עשורים ומותר לי, בגיל 43, לבחון אפשרויות של תחום עיסוק נוסף".

בעיריית ראשון לציון אישרו את הפרטים ומסרו כי הם מאחלים לאבי אשכנזי הצלחה במילוי תפקידו. תגובה רשמית ממעריב לידיעה טרם התקבלה, אולם גורם בכיר בעיתון מסר לוואלה! ברנז'ה כי הנושא נבחן בשעה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully