וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפוצים במתחם התחנה

28.7.2013 / 17:23

שיתוף הפעולה בין חדשות 2 לגל"צ במסגרתו משדרת האחרונה את המהדורה המרכזית של הערוץ - עומד להיפסק, זאת כחלק מ"חיזוק עצמאותה". וגם, מינויים חדשים בתחנה הצבאית

שיתוף הפעולה בין גלי צה"ל לבין חברת החדשות של ערוץ 2 במסגרתו משדרת התחנה הצבאית את המהדורה המרכזית של הערוץ - עומד להיפסק, כך מאשרים היום בתחנה. מדובר במהלך שינו חלק מהשקת לוח שידורים חדש של גלי צה"ל, אשר פרטים אודותיו ייחשפו מחר (שני) על ידי מפקד התחנה ירון דקל.

בגלי צה"ל משדרים את מרבית המהדורה המרכזית מדי ערב, כחלק מהשת"פ משודרות תכניות של גלי צה"ל באתר האינטרנט של חדשות 2. יצוין כי המהדורות האחרות, זו של ערוץ 1 וזו של ערוץ 10, משודרות בקול ישראל ובתחנות הרדיו המקומי בהתאמה. בגלי צה"ל מתכננים העלאה של רצועת חדשות מרכזית עצמאית, אולם גורם בתחנה אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי מדובר בשלב חשיבה התחלתי ומהדורה כזו לא צפויה לעלות בחודשים הקרובים.

אפי בן אברהם ישמש כרכז מערכת; לירון זייד כעורך התרבות

ועוד בגלי צה"ל: על שני מינויים חדשים במסגרת הרה-ארגון בתחנה נודע היום - אפי בן אברהם ישמש מעתה כרכז מערכת התוכניות של התחנה. הוא יהיה אחראי על תיאום והגשת תכניות מיוחדות, מופעים ושידורים חיים, תוכניות וימי שידור מיוחדים, כמו כן יגיש ויערוך בימי ראשון את פינת התרבות ב"בוקר טוב ישראל" ו"בילוי היום" ופינות נוספות. כעורך התרבות של גלי צה"ל ישמש מעתה לירון זייד, שיהיה אחראי על ידיעות התרבות ביומני החדשות, ריכוז אייטמים בבילוי היום, הגשת "העולם מצחיק" מידי שבת וספיישלים תרבותיים.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, בעקבות איחוד מחלקת התרבות של התחנה לתוך מחלקת התכניות - הודיעה על עזיבתה את התחנה אתי אנטה-שגב ששימשה כראש מחלקת התרבות. בסמוך אליה עזבו את תפקידיהם מנהלי מחלקות נוספים. בגלי צה"ל ציינו כי מערכת החדשות ומערכת התכנית "תעבודנה בשיתוף פעולה הדוק".

תגובות חברת החדשות של ערוץ 2 ושל גלי צה"ל לידיעה טרם התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully