וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FOX INTERNATIONAL ו"ענני תקשורת" יפיקו יחד עבור Kitchen 24

30.7.2013 / 11:05

הסדרה החדשה "Top Tables, Top cities" בהנחיית ישי גולן, תופק עבור רשת פוקס הבינלאומית ותופץ בעולם על ידי פוקס ו"ענני תקשורת" הישראלית

"ענני תקשורת" רושמת הישג נוסף בזירה הבין-לאומית: פוקס אינטרנשיונל צ'אנלס (FIC), חברת המולטי מדיה הבינלאומית 21st Century Fox, וחברת "ענני תקשורת", חתמו על הסכם לפיתוח סדרה עבור ערוץ הלייף סטייל של FIC, Kitchen 24. הסדרה, שתיקרא "Top Tables, Top Chefs", תמנה 13 פרקים ותוגש על ידי השחקן הישראלי ישי גולן ("כל העולם שוק", "אוכל רחוב מסביב לעולם" ו-"חטופים"). כל פרק בסדרה יצולם בעיר מרכזית אחרת בעולם, בישראל יצולמו שני פרקים באילת וירושלים.

הסדרה תופק כקו-פרודוקציה ישראלית-בינלאומית ותופץ בעולם על ידי "פוקס" ו"ענני תקשורת".

פרנצ'סקה טארליו, מנהלת Kitchen International 24: "אנו שמחים מאוד לעבוד על הפרוייקט הזה יחד עם ענני תקשורת. ניסיונם רב השנים והצלחתם בשדה הטלוויזיה הופכים אותם לשותף רלוונטי עבור שיתוף פעולה כזה, שיתרום לתוכן הלייף סטייל הבינלאומי של Kitchen 24. הסדרה "Top Tables Top Chefs" תואמת את רוח הערוץ, מותג הלייף סטייל הצעיר שלנו שמתמקד באוכל, ומשודר ביותר מ-13 ערוצים ברחבי אירופה".

סיגל שלדג, מנהלת הפעילות הבינלאומית ב"ענני תקשורת": "אנו גאים להפיק את הסדרה עם גוף בינלאומי חשוב כמו ערוצי פוקס הבינלאומיים. זהו ציון דרך נוסף להצלחת ההפקות הבינלאומיות של 'ענני תקשורת' בעולם. כמו כן, שילובן בסדרה של שתי ערים מרכזיות בישראל מהווה חיזוק נוסף לפעילות ענני תקשורת כחלון לעולם עבור ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully