וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת הגשה

30.7.2013 / 13:41

לחם, עבודה: עמית אהרונסון, המגיש את ”חדשות האוכל” - המבזק השבועי בענייני אוכל ומסעדות של ”ערב טוב עם גיא פינס”, עוזב, ובתוכנית מחפשים מגיש חדש לפינה

עמית אהרונסון המגיש את "חדשות האוכל", המבזק השבועי בענייני אוכל ומסעדות של "ערב טוב עם גיא פינס", עוזב - ובתוכנית מחפשים בימים אלו מגיש חדש לפינה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

אהרונסון, המגיש את הפינה מזה שנתיים, יעזוב בקרוב את התכנית לטובת לימודי גסטרונומיה בחו"ל. אהרונסון בעבר שימש כעורך חדשות החוץ של התכנית, ולפני זה היה עורך חדשות חוץ בגלי צה"ל, עורך תרבות ומבקר אוכל במעריב ועורך בידיעות אחרונות. הוא כותב בלוג האוכל והמסעדנות "מדבר מהבטן".

העזיבה שלו את סיקור תחום הקולינריה והמסעדנות מצטרפת לשתי עזיבות נוספות את התחום עליהן נודע החודש. מבקר האוכל של "פנאי פלוס" עופר עין-גיל הודיע על עזיבתו את העיתון בתום שבע שנים, וטרם מונה לו מחליף. את מקומו ממלאת בימים אלה איריס אברמוביץ', עורכת המדורים של העיתון.

גם במגזין התל-אביבי "טיים אאוט" נפרדו החודש ממבקר האוכל הוותיק שלהם, יובל ג'וב הרגיל, שעזב בתום תשע שנים. הסיבה לעזיבתו הייתה עסק שהקים בתחום האלכוהול, ובמערכת פתחו בתחרות מעל דפי העיתון על מנת למצוא לו מחליף. התחרות טרם הוכרעה

במערכת "ערב טוב עם גיא פינס" אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully