וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי רשות השידור דורשים: "מענק ותוספת שכר בשל הקפאת הרפורמה"

31.7.2013 / 13:49

פרסום ראשון: במכתב ששלחו למנכ”ל רשות השידור יוני בן מנחם ואשר הגיע לידי וואלה! ברנז’ה דורשים העובדים באופן מיידי את העלאות השכר והפשרת הדרגות והתקנים שהובטחו להם

אין גבול: עובדי רשות השידור דורשים מהנהלת רשות השידור באופן מיידי העלאה בשכרם, זאת לאור הקפאת הרפורמה על ידי שרי הממשלה. מדובר בהעלאה שאושרה במסגרת עדכוני שחיקת השכר לעובדי המגזר הציבורי במשק לפני כחמש שנים אשר לא הוחלו על עובדי הרשות בגלל הדיונים לקראת הסכם הרפורמה. כעת, עם הקפאתה, דורשים העובדים להחיל את ההסכמים באופן מיידי.

במכתב ששלחו למנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם ואשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה דורשים העובדים את ההטבות הבאות: מענק חד פעמי של 2,000 ש"ח, תוספת שכר של 5% ולאחריה תוספת שכר נוספת של 7.25%, תוספת שכר לאמהות של בין 300 ל-500 ש"ח בחודש, והפשרת דרגות ותקנים שהוקפאו ויציאה למכרזים לאיוש משרות.

"ישבנו למו"מ ארוך ומייגע שבו מעבר לזמן הרב שהלך לריק הושקעו בו גם כספים רבים על יועצים מקצועיים, כלכלנים ועורכי דין", מצוין במכתב העובדים. "בסופו של המו"מ נחתם הסכם הרפורמה במרץ 2009 ועד לימים האחרונים עוד המתנו ליישומו. במצב הקיים בו אין רפורמה, אנו מבקשים באופן מיידי את הזכויות המגיעות לנו על פי חוק". באחד מוועדי העובדים סיפרו הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי בימים האחרונים מתקיים סבב פגישות מרתוני בין נציגי הוועדים השונים לבין הנהלת רשות השידור באשר להעלאות השכר. מדובר בכלל עובדי השידור, לרבות טכנאים, עיתונאים, אנשי הגביה, הטלוויזיה והרדיו.

תגובת הנהלת רשות השידור: "לאחר שהתפרסם שהרפורמה ברשות מוקפאת, לעת עתה קיבלה הנהלת הרשות בימים האחרונים דרישות רבות מהוועדים על דרגות מעוכבות ותוספות שכר במשק שלא קיבלו במהלך המו"מ על הרפורמה ועד לחתימתה".

עוד נמסר כי "מנכ"ל הרשות, יוני בן מנחם ועוזרו האמון מטעמו על הקשר עם הוועדים עורכים סדרת פגישות עם הוועדים השונים בניסיון למפות את הדרישות ולטפל בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully