וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופה הולו

1.8.2013 / 12:55

ראש מחלקת התוכן של Hulu, ראש מחלקת הבידור של ערוץ 4 הבריטי, העורך המייסד של ה"הפינגטון פוסט" והמנכ"ל היוצא של פרמנטל-מדיה - בין המשתתפים השנה בכנס INTV של קשת

זכיינית ערוץ 2 קשת תערוך גם השנה את "כנס INTV לחדשנות בטלוויזיה", והוא יתקיים במשך יומיים בתחילת נובמבר זו השנה השנייה. כנס INTV נערך בשיתוף משרד החוץ, משרד הכלכלה, עיריית ירושלים, מכון היצוא הישראלי, הרשות לפיתוח ירושלים, המיזם לקולנוע וטלוויזיה בירושלים ודורי מדיה.

בכנס השנה יופיעו בכירים מגופי תקשורת מובילים בהם ראש מחלקת התוכן של Hulu אלכס קרוגלוב, ראש מחלקת הבידור של ערוץ 4 הבריטי ג'סטין גורמן, העורך המייסד של ה"הפינגטון פוסט" רוי סקוף והמנכ"ל היוצא של פרמנטל-מדיה (המפיקה בין היתר את "אקס פקטור" ו"אמריקן איידול") - דיוויד אלנדר.

מנכ"ל קשת, אבי ניר מסר בהודעת קשת: "החיבור בין יוצרים ישראליים, יחד עם Hulu וה-Huffington Post, יוצרי The killing, Heroes ואחרים, על אדמת ישראל, לשיחה על חדשנות בטלוויזיה, נראה בעבר כתסריט בדיוני. היום, במציאות בה מיטשטשים הגבולות הגאוגרפיים והתוכניים, מפגש מאתגר כזה, אפשרי וחיוני. גופי המדיה עושים טלוויזיה גם לא בטלוויזיה ויש מקום לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully