וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן השתלמות

1.8.2013 / 13:59

היהודי העשיר בעולם והבעלים של ישראל היום שלדון אדלסון יחגוג בסוף השבוע הקרוב 80 במסיבת ענק באחד ממלונותיו בסינגפור. עמוס רגב הוזמן על חשבונו לאירוח בסגנון הכל כלול

עורך "ישראל היום" עמוס רגב טס בסוף השבוע הזה למלון היוקרה "מרינה ביי" בסינגפור, מלונו של מו"ל ישראל היום שלדון אדלסון, שם תיערך לו בסוף השבוע מסיבת יום הולדת 80. ככל הידוע, רגב הוא איש התוכן היחיד שהוזמן לאירוח מלא במקום.

בישראל היום סרבו היום לענות לשאלות בדבר האירוח של העורך הראשי של העיתון בסינגפור בסוף השבוע. כתבת הרכילות של "סופהשבוע" ליאורה שטרן פרסמה כי ישראלים נוספים שהוזמנו לאירוע הם עורך הדין ואיש הנדל“ן אייבי נאמן ואשתו דליה נאמן וכן פרופסור אוריאל רייכמן, נשיא המרכז הבינתחומי.

גורם המעורה בפרטים אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי מדובר ב"אירוע שהוזמנו אליו כמעט רק עובדיו בעסקיו השונים של אדלסון וחברים קרובים". גורם אחר סיפר כי בשבועות האחרונים נערך לאדלסון סרטון אנימציה המסכם את פועלו והישגיו של אדלסון בכל אחד משמונה העשורים חייו.

שלדון אדלסון (שמו היהודי הוא "גדליה") מדורג במקום ה-12 ברשימת עשירי ארצות הברית והונו מוערך ב-22 מליארד דולר. את מלון "מרינה ביי" חנך אדלסון לפני שלוש שנים במרכז העסקים הראשי של סינגפור והוא מורכב משלושה מגדלים בני 55 קומות שבהם יותר מ-2,600 סוויטות וחדרים יוקרתיים. את המתחם תכנן האדריכל הישראלי משה ספדי.

את תגובתו של עמוס רגב לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully