וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאן אריקסון מקים בית ספר לפרסום

5.8.2013 / 16:28

מקאן וואלי מקבוצת מקאן אריקסון מקים את "מקאן וואלי קמפוס כנרת", בית הספר לפרסום וניו מדיה במכללה האקדמית "כנרת". משנה למנכ"ל מקאן: "המיקום נבחר מתוך חזון"

מקאן וואלי מקבוצת מקאן אריקסון מקים את "מקאן וואלי קמפוס כנרת", בית הספר חדש לפרסום וניו מדיה "במכללה האקדמית כנרת". במשרד הפרסום הגדול בישראל מסרו היום כי "מטרת בית הספר היא להכשיר אנשי פרסום לטובת השתלבות בתעשייה, באמצעות כלים מעשיים, שיעניקו לתלמידים אנשי הפרסום הבכירים ממשרד מקאן אריקסון".

עוד מציינים במשרד כי הם מתחייבים לספק עבודה לבוגרים המצטיינים של בית הספר, וכי בין המרצים ישתתפו בכירים בענף כגון יוסי ארז, מנכ"ל מקאן דיגיטל, איתי גלאון סמנכ"ל קריאייטיב, רן פלד איש, אסטרטגיה בכיר, סמנכ"לי האסטרטגיה אתי עבדי, שרון צור שלו ועמית פס, אמיר וויס מנכ"ל יוניברסל דיגיטל ואופיר כהן מנכ"ל יוניברסל סרצ'.

בתחילת 2013 הוקם מקאן ואלי במצפה רמון, המציע שירותי דיגיטל וניו מדיה . חנה רדו, משנה למנכ"ל מקאן אריקסון, ויו"ר מקאן וואלי: "המיקום לא נבחר רק בזכות הפסטורליות, אלא מתוך חזון זהה להקמת משרד מקאן ואלי במצפה רמון, ומטרתו להכשיר כוח עבודה איכותי לתעשיית הפרסום. במקביל, הבחירה להקים את בית הספר באזור הצפון, נובעת מהרצון לטפח את הכישרונות הרבים המתגוררים בו ולהעניק להם את מירב הכלים המעשיים העומדים לרשותנו על מנת להעצים ולטפח את יכולתם המקצועית. לצד קמפוס כנרת, אנו במקאן וואלי שואפים להקים מוקדי תעסוקה ולימודים נוספים במקומות נוספים ברחבי הארץ, אשר רחוקים גיאוגרפית מלב התעשייה שבתל אביב, במטרה לצמצם את הפערים המקצועיים והתעסוקתיים ביניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully