וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכיזופרניה אהובתי

7.8.2013 / 14:25

יד ימין מכניסה למקרר, יד שמאל מפשירה: הקפאת כל מכרזי רכש התכניות בערוץ 1 לא מונעת עבודה על תכנית תרבות דו שבועית חדשה בהגשת מרב בטיטו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

המחלוקת החריפה בין הנהלת רשות השידור לבין המליאה וההחלטה להקפיא את כל מכרזי רכש התכניות בערוץ 1 לא מונעת עבודה על תכנית תרבות דו שבועית חדשה שעתידה לעלות בקרוב בהגשת העיתונאית מרב בטיטו ובעריכת מירון רפופורט - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. את התכנית מפיקה חברת "נתיב הפקות טלוויזיה" שבבעלות נועם אדרי שישמש גם כמפיק ועורך אחראי, וכעורך המשנה ישמש חיים שדמי.

במערכת התכנית תארו את הפורמט שלה כ"יציע העיתונות של התרבות": לכל אחד מידי השידור של התכנית יהיה פאנל פרשנים קבוע שידון בנושאים של עיתונות ותרבות, כאשר את שני הפאנלים תנחה בטיטו. חברי הפאנלים טרם נקבעו סופית. התכנית צפויה לעלות לשידור בעוד כחודש פעמיים בשבוע בשעות הפרה-פריים ולפני מהדורת "מבט".

גורם המעורה בפרטים העלה חשש בדבר האפשרות של ערוץ 1 להעלות לשידור ולממן תכנית חדשה בימים אלה, לאור החלטת הוועד המנהל השבוע. כזכור, הוועד החליט שלא לאשר את לוחות המשדרים לחודשים אוגוסט וספטמבר כיוון שהם "אינם תואמים את מדיניות והנחיות ועדת התוכן של המליאה". כמו כן כאמור, הוחלט להקפיא את כל מכרזי רכש התכניות שעמדו על הפרק ולהעניק תקציב בסיסי בלבד.

ההחלטות האחרונות משקפות משבר עמוק בין מליאת רשות השידור בראשות ד"ר אמיר גילת לבין הנהלת הרשות בראשותו של יוני בן מנחם. בהנהלת הרשות הגיבו השבוע להצהרה והודיעו כי "ההנהלה עושה ככל שביכולתה על מנת לקיים לוח שידורים ראוי וציבורי למרות הקשיים התקציביים ותקציב החירום הנובע מעצירת הרפורמה".

מנכ"ל "נתיב הפקות טלוויזיה" נועם אדרי מסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה כי "לקביעת מליאת רשות השידור מהשבוע לא תהיה השפעה על העלאת התכנית, עליה כבר הוחלט קודם לכן".
מרשות השידור טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully