וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפוף פה, צפוף

8.8.2013 / 13:18

נענע10: לוואלה! ברנז'ה נודע כי איחוד המערכות הפיזי שאמור היה להתבצע עם ערוץ 10 הוקפא, ובשל קיצוץ בשטח המשרדים לטובת הנמכת השכירות - גם האולפן יאלץ להעתיק את מקומו

למרות האופטימיות והרוח שניכנסה בחודשים האחרונים במפרשיו, אתר נענע10 שוב במשבר, והמעבר הפיזי של מערכת התוכן לבית הוורד ממנו פועל ערוץ 10 מוקפאת נכון לשלב זה ולא תתבצע כמתוכנן - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. עוד נודע כי לאור ההקפאה של המעבר וההישארות בגבעתיים הוחלט באתר להקטין את שטח המשרדים הקיימים, והיקפם יצומצם בכמחצית. במסגרת הקטנת השטח ככל הנראה תוותר נענע10 על האולפן שהיה ברשותה עד כה, אולם יתכן שהיא תשתמש באולפן אחר. בשנה האחרונה כבר נערכה הקטנה של השטח ששוכרת נענע10 בבית מולדבסקי כאשר הוחלט על סגירה של זרוע הפרסום MASA שעבדה מטעם נענע10 בשיתוף פעולה עם פייסבוק ומייקרוסופט.

בערוץ 10 ביקשו לאחד את מערכת האתר עם זו של חדשות 10 על מנת לשפר את הסינרגיה בין המערכות ולהעביר אותה מבית מולדבסקי שבגבעתיים שם היא שוכנת כעת אל משרדים מיוחדים שאמורים היו להיות מוקצים לה בבית הוורד. לפי גורם באתר, עלות ההעברה התגלתה כגבוהה ממה שחשבו בתחילה ולכן הוחלט בשלב זה שלא לקדם אותה.

העובדים כצפוי, לא נשארים אדישים נוכח ההודעה שקיבלו ממנכ"ל האתר יריב ג'יבלי השבוע. לדברי אחד מהם, "כל עוד נהיה מנותקים פיזית מחדשות 10, אי אפשר יהיה לבצע סינרגיה אמיתית בין המערכות ואי אפשר לעבוד בחפיפה מלאה".

מנגד, גורם אחר באתר אומר כי הסינרגיה עם ערוץ 10 "מתרחשת ומשתפרת עם הזמן, למרות הניתוק". הגורם הוסיף: "עדיין מתקיים משא ומתן עם בית הוורד באשר להשכרת שטח עבור נענע10, זה אופציה שעדיין על השולחן". לעניין הקטנת השטח בנענע10, מה שמרמז על כוונה להישארות ארוכת טווח במקום, אמר הגורם כי "מדובר בהחלטה עסקית הגיונית". הגורם הכחיש כי קיימת מחלוקת בין ערוץ 10 לבין נענע10 באשר למימון עלויות המעבר.

תגובת ערוץ 10 ונענע10 טרם התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully