וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו קיום בכבוד

8.8.2013 / 17:49

צוות ”אל ג’זירה” הגיע לישראל על מנת לראיין את מנכ”ל ערוץ החדשות הבינלאומי ”i24news”. מאז החל הערוץ שידוריו, עסקה התקשורת העולמית דווקא בהקבלת ערוצי התקשורת הללו

ראש בראש: צוות מגזין של תחנת הטלוויזיה "אל ג'זירה" באנגלית, בראשו הכתבת פלורנס פיליפס, הגיע היום (חמישי) לסקר את עליית ערוץ החדשות הבינלאומי i24news באולפני הערוץ הממוקמים בנמל יפו.

מאז החל הערוץ שידוריו, עסקה התקשורת העולמית בהקבלת ערוצי התקשורת הללו, שכן שניהם משדרים חדשות לעולם מהמזרח התיכון. על אף הניסיון להקביל, עמדו כתבת אל ג'זירה והמנכ"ל דווקא על ההבדל המהותי בין שני הערוצים: אל ג'זירה הינו ערוץ הממומן על ידי האמיר של קטאר ואילו i24news הינו ערוץ מסחרי בבעלות פרטית.

"אנחנו מדברים על מה קרה בעולם, במזרח התיכון ובישראל ואנחנו פרטיים", אמר מלול בראיון. "זה ההבדל שיש לנו עם ערוצי חדשות בינלאומיים אחרים אבל יש לנו עוד משהו מדהים ושונה בחדר החדשות הזה: השוני בין כתב לכתב. יש לנו מוסלמים, יהודים ונוצרים שעובדים ביחד ומפיקים את אותו תוכן מפרספקטיבות שונות היוצרות מגוון". מלול הסביר כי מטרת הערוץ להעביר דיווחים מהימנים לכל העולם מהאזור המסוקר ביותר, תוך הצגת כל הזוויות הישראליות לאירועים על סדר היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully