וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר מתווה מעריב: 70 עובדים ייפרשו; בן-צבי יוותר על גביית חובות עבר

11.8.2013 / 13:56

תוכנית הבראה במעריב יוצאת לדרך: ביהמ"ש אישר היום למו"ל העיתון לפטר כ-70 עובדי דפוס, עיתונאים ומנהלה ולהעביר מיליוני שקלים לידי נאמני העיתון. המערכת תעבור לירושלים

בית המשפט אישר היום (ראשון) את תוכנית ההבראה של מעריב. מסגרת המתווה שהציג מו"ל העיתון שלמה בן-צבי, מערכת מעריב תעזוב את בית מעריב ברחוב קרליבך ותעבור למשרדי "מקור ראשון" בגן הטכנולוגי בירושלים, כשבמקביל העיתון יציע פרישה מרצון ל-80 איש, מתוכם כ-25 עיתונאים ואנשי מנהלה ו-48 עובדי הדפוס.

עוד נכלל בהסדר ויתור של מעריב על חלק נכבד בהליך הגבייה: הטיפול בחובות השונים לעיתון הנאמדים במיליוני שקלים יעבור לקופת הנאמנים.

כזכור, לפני כחודש בדיוק אישרו עיתונאי מעריב את תכנית הקיצוצים שהציגה בפניהם ההנהלה, זאת אחרי מאבק ועד העובדים וארגון העיתונאים המייצג את ההסתדרות - מאבק אשר הביא לפילוג של ממש בקרב עובדי העיתון.

בוועד עובדי מעריב מסרו היום לעובדי העיתון כי "משמעות הדברים היא שהחל מעכשיו הופך ההסכם שנחתם עמנו לפני למעלה מחודש להסכם קיבוצי רשמי, וההנהלה יכולה ליישם את הוראותיו. נפגש בתקופה הקרובה ברוח של דיאלוג כדי לנסות ולהפחית למינימום את הנזקים שנגרמים לעובדים במסגרת השינויים הצפויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully