וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בניהו התנהג כמו יועץ פוליטי ותדמיתי על מנת לפגוע במעמדו של השר ברק"

14.8.2013 / 10:53

אלכס פישמן, הפרשן הצבאי של "ידיעות אחרונות" בתצהיר שהוגש לבית המשפט במסגרת תביעת דיבה של אבי בניהו נגד עיתונו, הארץ ומקאן אריקסון: "עם מדים הוא נראה כאיש בתחפושת"

"דובר צה"ל לשעבר, אבי בניהו, התנהג כמו יועץ פוליטי ותדמיתי ופעל בנמרצות על מנת לחזק את מעמדו ותדמיתו של הרמטכ"ל אשכנזי, כאילו היה יועצו ועוזרו האישי של הרמטכ"ל, ועל מנת לפגוע במעמדו ותדמיתו של השר ברק", כך כתב אלכס פישמן, הכתב והפרשן הצבאי של העיתון "ידיעות אחרונות" בתצהיר שהוגש לבית המשפט במסגרת תביעת דיבה של בניהו נגד העיתונים "ידיעות אחרונות", "הארץ" ומשרד הפרסום מקאן-אריקסון.

פישמן, שהגיש את התצהיר כעד של מקאן אריקסון, טוען כי הכיר את בניהו שנים רבות לפני שמונה לתפקיד דובר צה"ל, וכי "בניהו עם מדים ודרגות נראה בעיני כאיש בתחפושת". הוא מציין כי בניהו "חי ונשם פוליטיקה", וכי לאחר שנחשף העימות בין ברק לאשכנזי, בניהו פעל באופן חתרני ובלתי ראוי, והשמיע בפני כתבים עשרות התבטאויות נגד ברק.

"אין לי ספק שאם היה מדובר בקצין אחר - ולא דובר צה"ל שהכתבים הצבאיים ניזונו מפיו - היה הדבר זוכה לתהודה בתקשורת ונתפס בחומרה רבה", הצהיר פישמן בעניינו של בניהו. התצהיר הוגש שבועיים בלבד לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, הורה על הרחבת החקירה בנושא "פרשת גלנט" והעברתה לידי המשטרה מהמשטרה הצבאית. זאת, לאחר שחומרי חקירה חדשים שהגיעו לידי היועץ המשפטי לממשלה מעלים חשדות ל"התנהגות שאינה הולמת" בגין מעשים שבוצעו לכאורה בלשכת הרמטכ"ל לשעבר אשכנזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully