וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוטין שקידם את החקיקה ההומופובית - הוא זה שהורה לפטר אותי"

15.8.2013 / 15:13

המגיש ועורך הטלוויזיה הבכיר אנטון קרסובסקי אשר סיקר את החקיקה ההומופובית בתור הומו - ופוטר בתחילת השנה: "פוטרתי בהודעת טקסט. הנשיא הורה למחוק כל זכר לעבודתי בתחנה"

שדר רשת הטלוויזיה הרוסית Kontr TV אנטון קרסובסקי אשר יצא מהארון בשידור חי בתחילת השנה ופוטר בעקבות כך מעבודתו הפך להיות אחד המרואיינים המבוקשים בתקשורת העולמית לאור מהלכי החקיקה האחרונים האוסרים על הצגה בציבור של סמלי קהילת הלהט"ב או הפגנת חיבה פומבית בין בני אותו המין.

בראיון שהעניק ממקום מושבו הנוכחי בליסבון לרשת CNN אמר קרסובסקי כי ייתכן והקרמלין, מקום מושבו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שקידם את החקיקה ההומופובית - הוא זה שהורה לפטרו ולמחוק כל זכר לעבודתו בתחנת הטלוויזיה מרחבי האינטרנט. "מישהו היה צריך לעשות את זה, ואני לא יכולתי בשלב זה להסתיר", ענה לשאלת המראיינת והוסיף: "פוטרתי מיד באותו הלילה, על ידי משלוח הודעת טקסט".

"החוק לאיסור על תעמולה ליחסים לא מסורתיים" שקידמה מפלגתו של ולדימיר פוטין אושר למרות ביקורת קשה במערב לפיה הוא פוגע בזכויות אדם ומעודד פשעי שנאה נגד אוכלוסיית הלהט"ב. רשת הטלוויזיה הרוסית Kontr TV בה עבד אנטון קרסובסקי כמגיש וכעורך זוכה לגיבוי של השלטון, וסוקרה בה בין היתר הפגנות נגד הליכי החקיקה ואלימות קשה של השלטון כלפי המפגינים.

"הרגשתי צבוע, וצביעות היא התכונה שאני שונא יותר מכל", סיפר קרסובסקי על הקושי בסיקור החקיקה ההומופובית בתור הומו. "משמעות האמיתית של הסיפור הזה היא כי לאורך כל חיי התמודדתי עם עצמי והיציאה מהארון הנה רק עוד שלב בהתמודדות שלי עם עצמי – עם הצביעות שלי, השקרים שלי והפחדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully