וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים בחרו, Y&R יתנהג בהתאם

18.8.2013 / 12:04

אינטראקטיביות קוסמית: קמפיין שילוט עבור תחנת הרדיו 88FM שנעשה על ידי שפ"מ באמצעות משרד הפרסום Y&R, נבחר לקמפיין האהוב על ידי גולשי הפייסבוק - ויעלה השבוע ברחבי ת"א

קמפיין שילוט עבור תחנת הרדיו 88FM שנעשה על ידי שפ"מ באמצעות משרד הפרסום Y&R, נבחר לקמפיין האהוב על ידי גולשי הפייסבוק של תחרות JCDecaux Awards. השנה הוגשו לתחרות כ-200 עבודות שונות. בשלב ראשון, הועמדו מודעות הפרסום לבחירה של צוות שופטים מעולם הפרסום בישראל שבחר את מודעות הפרסום הבולטות. המודעות שמוקמו במקום גבוה על ידי צוות השופטים הועמדו להצבעת גולשי הפייסבוק. כאמור המודעה עבור תחנת הרדיו 88 "המוסיקה היא דת בשבילנו" זכתה למספר ההצבעות והשיתופים הגדול ביותר מגולשי הפייסבוק. בשבוע הקרוב חברת JCDecaux תעלה את מודעת פרסום החוצות ברחבי העיר.

שרית אריסון, סמנכ"לית השיווק של שפ"מ מסרה: "זה לא מפתיע שגולשי הפייסבוק, שמאופיין בקהל צעיר ומעודכן, בחר את תחנת הרדיו שמסמלת בדיוק את הערכים הללו".

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "אנו גאים להמשיך במסורת התחרות ולהלל קריאטיב קצת אחר. זהו מדיום המאפשר לחברות ולפרסומאים להביא לידי ביטוי את פן היצירתיות באופן מובהק, כך שגם המשרד וגם הלקוח מרווחים. פרסום החוצות הינו מדיום חשוב אשר מאפשר להגיע לכלל הציבור, כאשר הפעם לקחנו צעד נוסף לכיוון אינטרקטיביות עם הציבור ואיפשרנו לו לבחור מהו הפוסטר שיותקן במתקני הפרסום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully