וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

mako טען להובלה, הוועדה לפרסום התנערה

18.8.2013 / 17:09

מדד גמיוז להיקף הגלישה באינטרנט בעין הסערה: mako פרסם מודעות בעיתונים הכלכליים בו טען כי הוא מוביל במובייל. בוועדה למדרוג מיהרו להבהיר: הפרסום אינו משקף את הנתונים

מנכ"ל ועדת המדרוג למדידת שיעורי הגלישה באינטרנט, גל תורג'מן, הוציא היום הודעת הבהרה לאתרים החברים בוועדה ובה כתב כי מודעות הפרסום של אתר מאקו שפורסמו היום ובמהלך סוף השבוע כי "על פי נתוני ועדת המדרוג סך השימוש והגלישה ממכשירים סלולריים במאקו הוא הגבוה ביותר מבין האתרים הישראלים ביולי" - אינן משקפות את צורת המדידה של הוועדה.

כזכור, ועדת המדרוג פרסמה בשבוע שעבר לראשונה את נתוני הגלישה לאתרים ישראלים ממכשירים ניידים, הן דרך אפליקציות והן דרך אתרים מותאמים. רוב האתרים, בהם וואלה!, השתמשו באפשרות שמעניקה וועדה לחבריה ובחרו שלא לפרסם את נתוניהם במשך שלושת החודשים הראשונים של המדידה. במאקו ניצלו את העובדה שהנתונים חלקיים ושהם כוללים חפיפות בית הגולשים - והחליטו לחבר את הנתון המצרפי של הגלישה לאתר והגלישה לאפליקציות.

בהודעה מסר תורג'מן: "הצירוף הנתון של כמות הגולשים (RU) הכוללת לאתר המובייל של מאקו ולאפליקציות מאקו נעשה על דעת מאקו בלבד ואינו משקף את צורת המדידה של הוועדה. הוועדה מבקשת להדגיש כי בשלב זה מפורסמים ומדורגים נתוני האתרים המותאמים והאפליקציות בנפרד ולא ניתן לחשב את סך הגולשים (RU) ממכשירים ניידים במצטבר".

בתגובה לפרסומים היום על הודעתו של תורג'מן מסרו במאקו כי הם עומדים מאחורי מודעות הפרסום מהן התנערה הוועדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully