וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומ"ץ למבקר המדינה: לעצור הארכת כהונתו של גילת

20.8.2013 / 11:09

לפי התנועה, הקדנציה של יו"ר רשות השידור מסתיימת בסוף חודש זה כיוון שהוא מונה לתפקיד באוגוסט 2010. גילת: "גיבוב של דברים חסרי שחר שניתן להפריכם בקלות"

תנועת אומ"ץ פנתה הבוקר (שלישי) למבקר המדינה בדרישה שיעצור את הארכת כהונתו של יו"ר רשות השידור ד"ר אמיר גילת מתכוון. לפי התנועה, הקדנציה של גילת מסתיימת בסוף חודש זה כיוון שהוא מונה לתפקיד באוגוסט 2010 - אולם היא צפויה להיות מוארכת בחצי שנה.

"ההסבר הדחוק שנותן גילת לכוונתו להמשך בתפקידו חצי שנה נוספת היא שהוא מחשב את תקופת הכהונה מחודש מרץ 2010, מועד כינון מליאת רשות השידור", הסבירו הבוקר בתנועת אומ"ץ שם דורשים לסיים את כהונתו של גילת. בתנועה ציינו כי גילת הוא היו"ר הראשון שמכהן בשכר מלא לפי חישוב של משכורת סגן שר. "אין תמיהה אפוא שיש לו רצון להשתכר תקופה נוספת את משכורתו הגבוהה", הוסיפו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החלטת הממשלה משנת 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

קריאות לסיים את כהונתם של בכירים ברשות השידור הגיעו השנה לשיא חדש. בתחילת השבוע קראו כמה מחברי מליאת רשות השידור לשר התקשורת גלעד ארדן להדיח מיידית הן את גילת והן את המנכ"ל יוני בן-מנחם.

אמיר גילת מסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "מדובר בגיבוב של דברים חסרי שחר שניתן להפריכם בקלות, בין היתר באמצעות כתב המינוי שניתן ליו"ר הרשות מנשיא המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully