וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת השיווק לאוגוסט: שירה יעבץ אפל, מנהלת השיווק של פסטיבל ישראל

26.8.2013 / 11:04

מנימוקי איגוד השיווק: "יעבץ אפל חוללה שינוי באופיו של פסטיבל ישראל ובתפיסה הציבורית אותו, והפכה אותו לעדכני ולמוביל השיח התרבותי בישראל"

וועדת השיווק של איגוד השיווק בחרה בשירה יעבץ אפל, מנהלת השיווק של פסטיבל ישראל, כאשת השיווק לחודש אוגוסט 2013. פסטיבל ישראל, הנערך מזה 52 שנים, הינו פסטיבל תרבות רב-תחומי מהוותיקים והמשפיעים בארץ. עם זאת, בשנים האחרונות סבל פסטיבל ישראל מירידה ניכרת במעמדו וברלוונטיות שלו אל מול אירועי תרבות אחרים בתחום.

באיגוד ציינו היום כי "בפני שירה יעבץ אפל עמד אתגר משמעותי - השבת פסטיבל ישראל לקדמת הבמה התרבותית ולמעמד הפסטיבל המשפיע ביותר בזירה התרבותית בישראל, תוך שבירת התדמית המיושנת שדבקה בו בשנים האחרונות. לצורך השגת מטרה זו, יזמה יעבץ אפל סדרת מהלכים: שינוי הרפרטואר של הפסטיבל ויצירת תפיסה תקשורתית חדשה, המשלבת בתוכה אלמנטים מעולמות המוסיקה, המחול והתיאטרון, והדגשת מיקום המופעים באתרים ירושלמים מרכזיים".

עוד נימקו חברי האיגוד את הבחירה ביעבץ אפל בכך שהיא "חוללה שינוי באופיו של פסטיבל ישראל ובתפיסה הציבורית אותו, והפכה אותו לעדכני ולמוביל השיח התרבותי בישראל, כל אלו תוך הקטנה של תקציב הפרסום הכללי של הפסטיבל".

בתפקידי הקודמים כיהנה שירה יעבץ אפל כמנהלת פיתוח עסקי באגף השיווק של ביטוח ישיר וכסופרוייזרית במשרד פרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully