וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב וצלם וואלה! הותקפו על ידי חרדים

29.8.2013 / 19:19

כתב וואלה! לענייני חרדים יקי אדמקר והצלם אבי כהן הותקפו היום על ידי קבוצת חרדים קיצוניים בעת שעסקו בצילומי כתבה במושב ליד העיר רחובות. השניים הגישו תלונה במשטרה

כתב וואלה! לענייני חרדים יקי אדמקר והצלם אבי כהן הותקפו היום (חמישי) על ידי קבוצת חרדים קיצוניים בעת שעסקו בצילומי כתבה במושב ליד העיר רחובות. קבוצת החרדים רגמו אבנים ברכבם של השניים וניסו למנוע את יציאתם מהמתחם שבו צילמו. השניים הגישו תלונה במשטרה כנגד המעורבים.

"חמש דקות אחרי שהתחלנו בצילומים לכתבה הגיעו לאזור שהיינו בו קבוצה של חרדים והחלו להסתודד ולהתאסף וראינו שהם מקיימים התייעצות", מספר אדמקר. "בשלב מסוים הם החלו ללכת לכיוון הרכב שלנו וצעקו שנפסיק לצלם. הם רצו שנמחק את החומרים שכבר צולמו".

כאשר ניסו אדמקר וכהן להסתלק מהמקום ניסו חלק מחברי הקבוצה למנוע מהם לעזוב. "אחד ניסה לחסום עם הרכב שלו את הרכב שלנו, ובשלב הזה הם החלו להטיח ברכב בלוקים ואבנים, ונגרם לו נזק", הוא מספר. "אחד אחר ניסה לתקוף את הצלם שישב במושב הנהג, ואחר לחסום את היציאה מהאזור". לאחר שהחלו הרוחות להתלהט, הצליחו השניים להימלט מהמקום דרך כביש עפר, וחזרו לתל אביב להגשת תלונה במשטרה.

התלונה על האירוע צפוי להיות מטופלת במרחב שפלה של המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully