וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים סדר בנקודות החלוקה: מה קיבלו עובדי הענף לחג?

1.9.2013 / 11:43

מי המנכ”ל שפירגן אחרי שנת בצורת ובמה פינקו העיתונים הגדולים? גם הפעם ערכנו בוואלה! ברנז’ה את הסקירה המסורתית ובדקנו עם מה ישלחו גופי התקשורת את העובדים לחופש

עובדי תעשיית התקשורת יוצאים השבוע לחופשת החג וכמדי שנה - גם הפעם ערכנו בוואלה! ברנז'ה את הסקירה המסורתית ובדקנו עם מה ישלחו גופי התקשורת הגדולים את העובדים לחופש. שיכרתו אויבנו ושונאינו וכל מבקשי רעתנו, ושיהיה חג שמח.

טלוויזיה: ערוץ 10 מצ'פר; ברשות השידור נהנים פעמיים

עובדי ערוץ 10 יצאו בשנה שעברה לחופשה בידייים ריקות, אולם לא השנה - וההנהלה החדשה העניקה לעובדי הערוץ תלושי קנייה על סך 300 שקלים. עובדי הערוץ הראשון, כתמיד, נהנים פעמיים: מהנהלת רשות השידור קיבלו העובדים תלושים על סך 495 שקלים, וכל עובד יקבל תלושים נוספים מהוועד אליו הוא משתייך כאשר הסכום נע סביב 600 שקלים.

בחברת הכבלים HOT הנמצאת בקשיים כלכליים נותנים בפסח שי צנוע וסמלי, ובראש השנה את השי הנדיב: תלושי קנייה על סך 550 שקלים. עובדי אולפני הבירה ירושלים וחברת JCS קיבלו תלושי חג על סך 300 שקלים. בנווה אילן ייהנו עובדי חדשות 2 מתלושים בגובה 400 שקלים.

ב"ענני תקשורת" יקבלו השנה העובדים את שווי השי הרגיל - 350 שקלים בתלושים.

עיתונים: כולם נהנים; אצל אדלסון ושוקן נהנים יותר

הנהלה חדשה השנה גם במעריב שם בשנה שברה לא חולק אף שי - והשנה יהנו העובדים מתלושים על סך 200 שקלים לקניות ברשת שופרסל. בידיעות אחרונות ובכלכליסט העניקו בדומה לחג הקודם "רב תו" על סך 200 שקלים. גם עובדי הארץ ודה מרקר נהנים השנה, כמו בשנה שעברה, מ"תו הזהב" בשווי 300 שקלים. עובדי "גלובס" אף הם עם תלושים על סך 300 שקלים וברכה ממנכ"ל העיתון איתן מדמון.

את המתנה בעלת הערך הגבוה ביותר יקבלו גם השנה עובדי "ישראל היום" מהכיסים העמוקים של המו"ל שלדון אדלסון - תלושים בגובה 400 שקלים.

אינטרנט: צמצומים? בנענע10 דווקא מפרגנים

עובדי ynet ואחיו Xnet מקבלים גם השנה תלושים על סך 200 שקלים, ואת אותו הסכום קיבלו גם עובדי אתר NRG. בנענע10 שם קיבלו בשנה שעברה זיכוי למסעדה - מקבלים השנה קיבלו תלושים קנייה על סך 300 שקלים. אנחנו בוואלה! קיבלנו השנה תלושים על סך 350 שקלים לקנייה בקסטרו. מבטיחים להתלבש בהתאם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

רדיו: ב"קול ישראל" מתפנקים עם למעלה מ-1,000 שקלים

בניגוד לחג הקודם - השנה אין סכסוך עבודה בגלי צה"ל, והאזרחים עובדי התחנה מקבלים השנה תלושים לחג על סך 550 שקלים, כאשר כל אחד מהוועדים יוסיף להם שי נוסף. ב"קול ישראל" קיבלו העובדים תלושים על סך 495 שקלים, וכ-600 שקלים נוספים תוספת מהוועד.

רדיו תל אביב מעניק השנה לעובדיו תלושים על סך 250 שקלים, ורדיו דרום מעניק תלושי קנייה על סך 200 שקלים. ברדיו "קול ברמה" הסכומים משתנים בהתאם לתפקיד, ופנקס התלושים נע בין 300 ל-700 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully