וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג’יאנגסו ללא מעצורים

1.9.2013 / 14:20

"ארמוזה פורמטס" וערוץ השידור הסיני "ג'יאנגסו" השני בגודלו בסין ישקיעו יחד בפורמטים טלוויזיונים וישווקו אותם לעולם. על הפרק: פורמט הפריים טיים "גם אני יכול"

הסכם ראשון מסוגו לפיתוח תוכן וההפצה של תוכן טלוויזיוני נחתם בין חברה ישראלית לחברה סינית: "ארמוזה פורמטס" וערוץ השידור הסיני "ג'יאנגסו" השני בגודלו בסין ישקיעו יחד בפורמטים טלוויזיונים וישווקו אותם לעולם. החתימה התקיימה בסוף השבוע האחרון בביג'יניג בהשתתפות כוכבי התכנית ושגריר ישראל בסין מר מתן וילנאי וזכתה לכיסוי נרחב בתקשורת הסינית.

ערוץ "ג'יאנגסו" (JSBC) ו"ארמוזה פורמטס" ישקיעו יחד בפורמט הפריים טיים "גם אני יכול" שפותח על ידי החברה בישראל והן יציגו יחד בפסטיבל מיפ הקרוב שיתקיים בחודש הבא. במקביל, תשמש "ארמוזה פורמטס" כחברת ההפצה הבינלאומית של JSBC למכירת פורמט פריים טיים החדש בשם "קרב הסלבריטאים" שצפוי לעלות לאוויר בסין בחדשים הקרובים. JSBC היא קבוצת מדיה השולטת בשידורים הטלוויזיונים במחוז ג'יאנגסו שבמזרח סין. היא פועלת מאז שנת 2001 ומשדרת ב-14 ערוצי טלוויזיה הכוללים שני ערוצי טלוויזיה בלווין, שבעה ערוצי טלוויזיה ארציים, ארבעה ערוצים דיגיטליים בטלוויזיה בתשלום וערוץ טלוויזיה מיוחד המשדר בסמארטפון.

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס, מסר בהודעת החברה: "אני צופה כי השילוב בין היצירתיות שלנו לבין כר ההפצה הענק של JSBC יוליד פורמטים ישראלים חדשים עבור שוק בתול לחלוטין. 'ארמוזה פורמטס' חרטה על דגלה להיות צעד אחד קדימה, כפי שסללנו את הדרך לפיתוח והפצה בינלאומית של פורמטים ישראלים אנו גאים להוביל שיתוף פעולה עם הטריטוריה בעלת פוטנציאל הצמיחה הגבוה ביותר בעולם". בהודעה לתקשורת מטעם הערוץ נמסר כי מדיניות החברה היא "לחבור בשותפות לחברות מדיה בינ"ל המצטיינות בפיתוח פורמטים ולאמץ אותם בהצלחה עבור השוק הסיני".

"מעבר לכך שמדובר בגוף תקשורת מהחשובים בסין, חשוב לנו גם כי יש בו מן המאפיינים למודל שיתוף הפעולה שאנחנו מנסים לעודד בקרב החברות הישראליות והסיניות", מסר שגריר ישראל בסין מתן וילנאי. "שיתוף בין ידע, תוכן ויצירתיות ישראלים, במקרה הזה בתחום הפורמטים הטלוויזיוניים לבין חברות סיניות עם משאבי ענק הצומחות בשוק עצום ותחרותי, במקרה הזה בתחום המדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully