וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחוד המערכות צובר תאוצה: צביקה ברוט יעזוב את "ידיעות אחרונות"

8.9.2013 / 11:53

הכתב הפרלמנטרי הוותיק של ידיעות אחרונות, צביקה ברוט, ייצא לחופשה ללא תשלום וצפוי לסיים את תפקידו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. עם פרישתו צפוי התקן שלו בעיתון להתבטל

הכתב הפרלמנטרי הוותיק של ידיעות אחרונות, צביקה ברוט, ייצא לחופשה ללא תשלום וצפוי לסיים את תפקידו בעיתון - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. במקביל ליציאתו לחופשה החל ברוט להופיע על שלטי חוצות בבת ים כמתמודד לתפקיד חבר מועצת העיר במסגרת רשימתו של ששון אליהו, בה הוא מוקם שלישי ברשימה, זאת לצד צעירים אחרים שהצטרפו לרשימת סיעת הליכוד. עם תום מערכת הבחירות לשלטון המקומי, שתיפתח בחודש הבא - לא יכתוב ברוט לעיתון.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי עם פרישתו של ברוט מהעיתון צפוי התקן שלו להתבטל, וטרם הוחלט בידיעות אחרונות האם הוא יאוחד עם זה של הכתבת הפרלמנטרית של ynet מורן אזולאי, או עם זה של כתב המפלגות של העיתון יובל קרני. מגמת איחוד התקנים היא חלק ממהלך איחוד המערכות הזוחל בין ידיעות אחרונות ל-ynet, והשנה כבר אוחדו תקני כתבים בשתי מערכות החדשות של העיתון והאתר, בהם תקני הכתב לענייני פלסטינים וכתב הבריאות.

על הפרק: מיזם חדש עם משה קלוגהפט

לפי גורם המעורה בפרטים, לצד ההתמודדות בבחירות לשלטון המקומי, ברוט מנהל בימים אלה גם מגעים עם יועץ התקשורת משה קלוגהפט אשר ניהל את קמפיין הבחירות של נפתלי בנט לראשות הבית היהודי-מפד"ל ואת קמפיין "הבית היהודי" לכנסת, לטובת הקמת מיזם משותף. קלוגהפט הכחיש הבוקר את הפרטים, אולם מקורב לברוט אמר לוואלה! ברנז'ה כי ההיתכנות של מיזם כזה נבדקת על ידו בימים אלה, והיא שתכריע האם יישאר לבסוף בעיתון או יפרוש.

צביקה ברוט משמש ככתב הפרלמנטרי של ידיעות אחרונות מאז שנת 2005, לאחר שנתיים בהם שימש ככתב העיתון לענייני משפט בתל אביב. את דרכו בתקשורת החל בגלי צה"ל שם שימש ככתב לענייני משפט וככתב שטחים, כמו גם כעורך וכמגיש חדשות.

צביקה ברוט בחר שלא למסור תגובה, משה קלוגהפט הכחיש כי הם מנהלים אי אלו מגעים. תגובת ידיעות אחרונות טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully