וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוטו: סופהשבוע

8.9.2013 / 13:40

העיתונאי גיל מלמד, שמסקר את תחום הרכב, התחבורה והבטיחות בדרכים מאז אמצע שנות ה-80, ועורך תחום הרכב במעריב מאז 1995, מצטרף ל"סופהשבוע" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

כתב הרכב של מעריב גיל מלמד עוזב את העיתון ומצטרף ל"סופהשבוע" של אלי עזור. מלמד מסקר את תחום הרכב, התחבורה והבטיחות בדרכים מאז אמצע שנות ה-80, ועורך את תחום הרכב במעריב מאז 1995.

לפני כן ערך מלמד את ירחון הרכב "טורבו" והיה בין מקימי ירחון האופנועים "מוטו". בין השאר כתב גם ב"ידיעות אחרונות" ובעיתונים נוספים. בשנת 2007 זכה בפרס "אור ירוק לתקשורת" מטעם עמותת "אור ירוק", "בגין פעילותו הנמרצת והשפעתו על כלי תקשורת נוספים בהצפת נושא הבטיחות בדרכים".

מלמד ישמש כעורך תחום הרכב בקבוצת הפוסט ומדי שבוע יפרסם טורים קבועים בעיתונים "סופהשבוע" וה"ג'רוזלם פוסט", כמו גם ידיעות שוטפות באתר האינטרנט של הקבוצה, "דה פוסט".

גיל מלמד: "קבוצת ה'פוסט' היא הכח העולה בעיתונות הישראלית, והיחידה שמגיעה באופן מפולח אל רוב קבוצות האוכלוסיה. לתחום הרכב יש משמעות כלכלית וצרכנית רבה על כל אחד מאיתנו, ואילו תחומי התחבורה והבטיחות בדרכים סובלים מהשפעות פוליטיות מזיקות שפוגעות בכל אזרח בישראל. 'סופהשבוע' וה'ג'רוזלם פוסט' יאפשרו לי להגשים את שליחותי העיתונאית ולהעלות על סדר היום את הדורש תיקון. אני שמח לשוב ולעבוד עם חבריי, בן כספית, יהודה שרוני, נתן זהבי, ליאורה וכן עם עורכים רבים ומוערכים איתם עבדתי בעבר".

רונית חסין הוכמן, מנכ"ל קבוצת הג'רוזלם פוסט: "פניית פרסה מבורכת של גיל, שללא ספק קורא את המפה והולך יחד עם נבחרת הכותבים המובילים ועם בחירת הקוראים. סימן נוסף לתחילתה של שנה, שגם בה יהיו הרבה מאוד הצלחות והישגים תקשורתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully