וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם ירקוני, עורך המהדורה המרכזית של חדשות 10, פורש מתפקידו

8.9.2013 / 15:47

פרסום ראשון: עורך המהדורה המרכזית ו"היום שהיה" יסיים את תפקידו ויעזוב את הערוץ - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. את מקומו צפויה לתפוס שני אבו שתערוך פעם בשבוע

עורך המהדורה המרכזית של חדשות 10 יותם ירקוני יסיים את תפקידו ויעזוב את הערוץ - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ירקוני שימש כעורך המהדורה לצידו של ישראל טוויטו וכמחליפו וכעורך "היום שהיה". הוא יעזוב את ערוץ 10 לטובת התמקדות בכתיבה ופיתוח של תסריטים לטלוויזיה ולקולנוע. טוויטו, העורך הראשי של המהדורה, ימשיך לערוך את המהדורה במרבית ימי השבוע.

ירקוני מילא בחדשות 10 מגוון תפקידי עריכה. במקביל לתפקידו במהדורה המרכזית הוא שימש כעורך התכנית "היום שהיה" לצידו של זאב חספר. כמו כך ערך במשך כשנתיים את "לונדון את קירשנבאום". קודם להגעתו לחדשות 10 שימש ירקוני כעורך החדשות הראשי של גלי צה"ל, שם גם שירת כחייל, וכעורך במעריב. בתקופתו בעיתון שימש כעורך חדשות ומוספים וכשליח העיתון לגוש קטיף בתקופת ההתנתקות.

את מקומו צפויה לתפוס שני אבו שתערוך את המהדורה פעם בשבוע - זאת במקביל לתפקידה כעורכת משנה של "לילה כלכלי", ובכך תהיה העורכת הצעירה ביותר של מהדורת חדשות 10. אל הערוץ הגיעה אבו לפני כשנה וחצי מגלי צה"ל שם שימשה כעורכת התכנית "עושים צהריים" בהגשת יעל דן.

חדשות 10 ויותם ירקוני אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully