וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי חשמונאי מצטרפת לוואלה! חדשות; תסקר את אזור הצפון ואיכות הסביבה

9.9.2013 / 9:01

חשמונאי, אשר שימשה בחמש השנים האחרונות ככתבת מעריב בצפון, תחליף בתפקידה את קובי דוד שביצע את התפקיד בוואלה! בשנתיים וחצי האחרונות ועובר לתחום ייעוץ התקשורת

עדי חשמונאי מצטרפת לוואלה! חדשות ותסקר את אזור הצפון ואת תחום איכות הסביבה. היא תחליף בתפקידה את קובי דוד שביצע את התפקיד בשנתיים וחצי האחרונות ועובר לתחום ייעוץ התקשורת.

חשמונאי שימשה בחמש השנים האחרונות ככתבת מעריב בצפון ואיכות הסביבה. היא החלה את דרכה העיתונאית לפני כ- 15 שנה ברדיו צפון שם ערכה, הפיקה והגישה תוכניות. לאחר מכן שימשה ככתבת ועורכת בחדשות המקומיות בצפון וככתבת ב"תוכנית עבודה" בערוץ 2 ובערוץ "טבע הדברים".

חשמונאי אמרה היום: "מעריב שימש לי בית חם במשך למעלה מחמש שנים. אני עוזבת את העיתון בלב כבד ובתקווה גדולה כי הוא יצליח לשרוד את הימים הקשים ביותר שעוברים עליו. רשימת האנשים המופלאים והנדירים שאני רוצה להודות להם היא בלתי נגמרת ואני מתנצלת מראש אם שכחתי מישהו. אני רוצה להודות במיוחד לרותי יובל, דורון גלעזר ונטע ליבנה שהאמינו בי וקלטו אותי למשפחת מעריב. תודה מיוחדת לליאור לנדנברג על האנושיות הנדירה, ליואב גולן ואלעד טנא, ליואב ריבק ועומר ברק, לישי הולנדר ואחרון חביב לאיתי אשר שבכוחות משותפים עם דסק החדשות המצומצם נלחם בתנאים לא תנאים להמשיך ולהוציא את העיתון הזה לאור. אני גאה ומתרגשת להתחיל היום דרך חדשה באתר האינטרנט המוביל בישראל. אתר שנוסק לגבהים חדשים ומציב רף גבוה ואתגרים קשים למתחריו".

קובי דוד אמר: "אחרי תקופה ארוכה החלטתי לעזוב את וואלה! חדשות שהיה לי לבית חם. אני פונה לתחום ייעוץ התקשורת ומאחל הצלחה רבה לעדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully