וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: התפוצץ המו"מ בין "ישראל היום" ל"הארץ" על רכישת בית הדפוס

16.9.2013 / 19:07

המגעים התקיימו במהלך השנה האחרונה כאשר על פי הערכות מדובר היה בעסקה בהיקף של כ-100 מיליון שקל. ב"ישראל היום" ממשיכים לבדוק אפשרויות נוספות להדפסה עצמאית של העיתון

המשא ומתן שהתקיים בין עיתון "ישראל היום" לבין "הארץ" באשר לרכישת בית הדפוס של הקבוצה "גרפופרינט" שבקיבוץ תל יצחק - עלו על שרטון, כך אומר לוואלה! ברנז'ה גורם המעורה בפרטים. המגעים התקיימו במהלך השנה האחרונה כאשר על פי הערכות מדובר היה בעסקה בהיקף של כ-100 מיליון שקל. ב"ישראל היום" ממשיכים לבדוק אפשרויות נוספות להדפסה עצמאית של העיתון.

כזכור, ב"ישראל היום" הציעו לרכוש את בית הדפוס של מעריב בסכום של 50 מיליון שקלים, כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, אולם ההצעה נדחתה. במקביל, נודע כי נציגיו של מו"ל העיתון שלדון אדלסון תרים אחר הזדמנות עסקית להקמת בית דפוס עצמאי. ההערכות בתעשייה הן כי עבור עיתון "הארץ" שמדפיס את גיליוניות "ישראל היום", הפסקת הקשר העסקי במידה ו"ישראל היום" ידפיס את בעיתון באופן עצמאי תביא להפסד של כ-20 מיליון שקלים בשנה.

מי שרכש לבסוף את בית הדפוס של מעריב מידי נאמני החברה הוא איש העסקים עמוס מימן, ששילם עבורו 65 מיליון שקלים. מימן טרם מימש במקום פעילות עסקית כלשהי, ולאחרונה דווח כי הוא קיבל מ"ישראל היום" הצעת רכישה למקום - זאת במקביל להפסקת המגעים עם קבוצת הארץ.

ב"ישראל היום" סרבו להגיב לדברים. תגובת קבוצת הארץ טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully