וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שם על MUTE

24.9.2013 / 10:59

כתב המוזיקה והתרבות הוותיק של ynet אור ברנע עוזב את האתר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ברנע יסיים את תפקידו אחרי שמונה שנים ויפרוש מתחום העיתונות לטובת ניהול בסטארט אפ

כתב המוזיקה והתרבות הוותיק של ynet אור ברנע עוזב את האתר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ברנע יסיים את תפקידו אחרי שמונה שנים ויפרוש מתחום העיתונות, אבל יישאר בעולם המוזיקה לטובת ניהול במיזם סטארט אפ בתחום המוזיקה.

ברנע הגיע למדור התרבות של ynet בשנת 2005 לאחר ששימש ככתב באתר MSN. בתחילה שימש ככתב תרבות כללי וכיסה גם את תחום הרכילות במקום סמדר שילוני שעברה להיות כתבת טלוויזיה. בהמשך מונה לכתב מוזיקה הראשי של ynet, ובמהלך השנים גם יצר והגיש את סדרת "האנטי שף" בערוץ האוכל של האתר. טרם נודע על זהות מחליפו.

עזיבתו של ברנע היא השנייה השנה במדור התרבות, כאשר בתחילת השנה הודיע עורך מדור הטלוויזיה ערן בר-און על פרישתו מהתפקיד ועזב בתום כחמש שנים. לאחר פרישתו הופקד רן בוקר, כתב הרכילות, על סיקור התחום.

אור ברנע אישר את הפרטים ומסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "הגעתי לאתר לפני שמונה שנים, בן 22, וגר אמא עם שלו בפריפריה. היום אני נשוי, אבא לילדה, ועוד אחד בדרך. המערכת והחברים היו שם לאורך כל הדרך, ואני אוהב את כולם נורא. אלו כמובן חיים שיכולים להתרחש רק למי שעובד ב-ynet".

עורך מדור התרבות של ynet דרור עמיר מסר: "כל מי ששוטט אי פעם במסדרונות ב-ynet יודע שאור ברנע הוא לא רק כתב מעולה, אלא גם הרוח החיה והבועטת של מחלקת התרבות. שום דבר כבר לא יהיה אותו דבר, אבל אנחנו בטוחים שדרכינו עוד ייפגשו - למשל כשהוא יזמין את כולנו לגור איתו באחוזה שיבנה אחרי שיעשה מיליונים בהייטק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully