וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שקול מילים, כי אם לא תספור שיניים"

24.9.2013 / 13:33

תגובות לטור של מבקר עיתונות הספורט שלמה מן שפורסם ב"עין השביעית" ועסק באופן בו מראיין רון קופמן התדרדרו במהרה לתחתית שלא נצפתה במחוזות האתר. צפו, והישמרו לנפשותיכם

דרור פיקלני

צפו: מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק נגד "מדינת יציע העיתונות"

טור של מבקר עיתונות הספורט שלמה מן שפורסם ב"העין השביעית" ועסק באופן המתלהם שבו מראיין רון קופמן במסגרת תכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" - הביא את השדר לענות לאחד המגיבים, באמצעות חשבון הפייסבוק של אשתו, בהשתלחות חריפה. התגובות ההדדיות הידרדרו במהרה לאלימות מילולית, שלא אופיינית במחוזות אתר ביקורת התקשורת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחתית שלא נצפתה במחוזות האתר. "העין השביעית"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הקוף התחתן עם קופה"

אחד המגיבים לטור, נמרוד בוקר, כתב: "המלל הזה, חוסר הענייניות שלו והטמפו שלו, מראים שקופמן זקוק לעוד כמה חודשים במחלקה הסגורה. ובוז גדול למנהלי 103 שמעסיקים אדם במצב נפשי כזה ירוד (לכאורה), ומזנים עוד יותר את השיח מעל גלי האתר". לתגובה הזו נכתבה תגובה בשם שרית יפרח, אשתו של רון קופמן. "אהבתי את התגובה של נמרוד בוקר. אמממ... הוא ממש עושה לי את זה... מדוע שלא ניפגש ונעשה נעים? נלביש אותך בחצאית ראפיה מתוקה ונעשה כולם נוסעים לחיפה? או לדאלאס תבחר אתה? ואחרי זה נחליט מי ייצא לחופש בגהה, או לפרוקטולוג הקרוב למקום מגוריו.... נו? מתאים לך מתוקי? נלך על זה?".

בוקר הגיב באותה מטבע ותקף את יפרח, שכן חשב שהיא זו שעומדת מאחורי התגובה: "לפחות הקוף התחתן עם קופה שמתאימה לו ככפפה ליד. פה בואש מריח צואה והצעות מגונות למשחקי מלבושים מגרונה. חינוכה העדין והמופלא חיבב עליה עד מאד בדיקות רקטליות למיניהן, עד כדי המלצה לכל בר בי רב להגיע לחפירה... אלוהים, רחם עליהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"שקול מילים, כי אם לא תספור שיניים"

בשלב זה הבהיר קופמן עצמו כי הוא זה שמגיב מהחשבון של אשתו, והוא לא חסך מבוקר איומים. "נמרוד יקירי, אהובי, מחמלי, אתה מקציף אותי ואני קרוב להתנמרות, שלא תהיה טובה לשנינו. כי אני בניגוד אליך לא מתחבא בפייסבוק, ואם תמשיך לטנף על אשתי אאלץ לחפש אותך. אני מניח שגם אמצא, כי מצאתי מוצצי זרגים גיבורים ממך.

"יש לך משהו להגיד לי טינף תגיד לי בפנים מולי!!!! דבר איתי על גהה, על סגורה וכל מה שתחפוץ. אבל מילים מיותרות על שרית זה לא טוב. קח עצה בחינם: שקול מילים, כי אם לא תספור שיניים. אל תהיה עבדאי בפייס, לא מתאים להתלכלך על נשים. היא לא כתבה לך תגובה, קיוותי שתבין לבד, אבל אתה מפגר מדי. אבל אתה הרי מחזיק מעצמך, אז צא מהוירטואל לויז'ואל ואל תתחבא. אבל חשוב מכל, הישמר לך מפגיעה נוספת בשרית, כדי שלא אאבד במקרה את מזגי הטוב והנוח בגלל חלאות כמוך. תחתוך, כל עוד אתה יכול, כי יתכן שאם תגזים כבר לא תוכל. זהו סיימתי איתך, אתה יכול להתפנות למצוץ לאיזה אריתראי אקראי".

רון קופמן מסר: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully