וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש גבול

29.9.2013 / 16:28

ההסתבכות 2: משטרה הגישה כתב אישום פלילי נגד עיתונאי "הארץ" אורי בלאו ותחקירנית העיתון שי גרינברג באשמת הסגת גבול, זאת לאחר שנכנסו למעון נערות במצוקה במסגרת תחקיר

בבית המשפט, שוב: יחידת התביעות של המשטרה הגישה כתב אישום פלילי נגד עיתונאי "הארץ" אורי בלאו ותחקירנית העיתון שי גרינברג באשמת הסגת גבול, זאת לאחר שנכנסו לבית פרטי בירושלים המשמש כמעון של עמותת "חמלה" המשכנת נערות במצוקה.

השניים נכנסו באפריל 2011 לבית כאשר היה ריק, שוטטו בחדרים השונים במשך דקות ארוכות וצילמו את המקום. הדברים נעשו במסגרת תחקיר שערכו השניים על עמותות שפועלות נגד התבוללות בין ערבים ליהודיות. את המעון מפעילה אישה בשם רחל ברנס, והיא גם זו שהגישה את התלונה למשטרה בגין פריצה והשגת גבול ופגיעה בפרטיות.

לתלונתה במשטרה נגד בלאו וגרינברג צירפה ברנס צילום ממצלמות האבטחה של המקום אשר השניים לא היו מודעים לקיומן ואשר תעדו את המעשים. בשיחת טלפון שערכה אז ברנס עם גרינברג היא הכחישה כי שוטטה בבית ורק בדקה אם יש בו מישהו. גרינברג אמרה: "נכנסתי לבית וכשראיתי שאין אף אחד יצאתי החוצה". כנשאלה אם הסתובבה בבית, ענתה "לא הסתובבתי בבית, נכנסתי לראות אם יש מישהו ויצאתי מיד החוצה". אולם במצלמות האבטחה היא נראית בבירור משוטטת בו - בעוד בלאו מצלם את המקום ונוגע בחפצים.

השניים יובאו השבוע בפני שופטת בית משפט השלום בירושלים, שרון לארי-בבלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully