וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הרשות השנייה לא יכול לעסוק בזכיינית רשת בשל ניגוד עניינים

30.9.2013 / 20:10

שי באב"ד מצוי מאז כניסתו לתפקיד תחת מגבלה המונעת ממנו לקבל החלטות הקשורות בזכיינית ערוץ 2. ב"גלובס" פורסם כי באב"ד חתום על הסדר בנושא אשר יפוג בחודש הבא

מנכ"ל הרשות השנייה, שי באב"ד, מצוי מאז כניסתו לתפקיד תחת מגבלה המונעת ממנו לקבל החלטות הקשורות בזכיינית ערוץ 2 רשת. ב"גלובס" פורסם כי באב"ד חתום על הסדר ניגוד עניינים בנושא אשר יפוג בסוף החודש הבא.

ועדת ברנר למינויים בשירות הציבורי אשר אישרה את מינויו הורתה למנכ"ל הרשות השנייה כתנאי למינויו לחתום על המסמך אשר מסדיר למעשה "תקופת צינון" של שנה בדיוק מאז שסיים את עבודתו בחברת צים שבבעלות משפחת עופר, בעלת אחזקות בזכיינית רשת. לפקידו כמנכ"ל הרשות השנייה נכנס לפני שלושה חודשים.

עם הדיונים לקראת מינויו של באב"ד עלו טענות אלה לראשונה, ובמשרד התקשורת מסרו אז לוואלה! ברנז'ה כי הנושא עומד בפני ועדת האיתור שבחרה בו לתפקיד.

תגובת הרשות השנייה: "מינויו של מנכ"ל הרשות השנייה אושר על-ידי הוועדה לבדיקת מינויים בשירות המדינה בראשות השופט ברנר, וזאת בכפוף להסדר ניגוד עניינים. מנכ"ל הרשות מקפיד על קיום הוראות ההסדר, בהתאם להנחיות היועצת המשפטית של הרשות. משכך, המנכ"ל אינו עוסק בסוגיות שהינן פרטניות הנוגעות לזכיינית רשת, עד לתום תקופת ההסדר בעניין זה בסוף חודש אוקטובר 2013".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully