וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהוליווד באהבה

1.10.2013 / 14:51

"הפורמט הבינלאומי החדש הלוהט ביותר בז'אנר הריאליטי" - במילים אלה, לא פחות, מתאר מגזין הבידור הוותיק "הוליווד ריפורטר" את "הכוכב הבא" של קשת. אז מי אנחנו שנהרוס

"הפורמט הבינלאומי החדש הלוהט ביותר בז'אנר הריאליטי" - במילים אלה, לא פחות, מתאר היום (שלישי) מגזין הבידור הוותיק והמוערך "הוליווד ריפורטר" את פורמט "הכוכב הבא", הדור החדש של "כוכב נולד" מבית זכיינית ערוץ 2 קשת ו"טדי הפקות".

את התואר מייחס המגזין הנחשב לשני אלמנטים מרכזיים: אינטגרציית הניו-מדיה שהינה חלק משמעותי ובלתי נפרד מהתכנית, והרייטינג הגבוה לו זכתה התכנית האחרונה. במגזין מציינים נתון של 44.7%, ככל הנראה הפיק אליו הגיע השידור. בקרב משקי בית יהודיים רשמה שלשום "הכוכב הבא" רייטינג ממוצע מרשים של 37.7%, ובקרב בני 4 ומעלה מכלל האוכלוסייה רשמה נתון של 16.6%.

"אין פה דרמה", אמר מנכ"ל קשת אבי ניר למגזין על מרכיבי הפורמט. "הדרמה היחידה יכולה לבוא מכיוון תגובות השופטים, אבל גם זה הפך להיות שגרתי וצפוי. רצינו להחזיר את אלמנט הדרמה לתוך כל אחת ואחת מההצבעות". ניר סיפר גם על משדר הניסוי בן עשר הדקות שערכה הזכיינית לאפליקציה לפני עליית התכנית לאוויר. "כמעט התעלפתי מרוב לחץ", הודה. "ואז המתמודד הראשון שלנו, שהיינו לגמרי בטוחים שאנשים יאהבו וקיבל הצבעות מכל השופטים, לא הגיע ל-70 האחוזים מהקהל. המסך נשאר למטה וחשבתי לעצמי 'מה אם הוא יישאר למטה למשך כל התכנית? זה יהיה הסוף'".

במגזין מציינים כי ההצלחה נובעת בין היתר מהחלטה נבונה להעלות את התכנית בתקופת החגים הדלילה בתוכן טלוויזיוני ובכך שתכניות ריאליטי אחרות שצפויות להתחרות בה - טרם עלו לשידור. אבל אלמנט נוסף הביא להחלטה על השיבוץ המוקדם של "הכוכב הבא" - הראייה של קשת אל מחוץ לגבולות ישראל.

זכיינית ערוץ 2 תציג בשבוע הבא את הפורמט בכנס הטלוויזיה MIPCOM במפגש מיוחד עם רשתות השידור. במסגרת המפגש תשודר התכנית במעגל סגור ובשידור חי מישראל על מנת לאפשר למוזמנים להתנסות בהצבעה בזמן אמת באמצעות האפליקציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully