וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם עד עכשיו האמנתי שהאמת תנצח, היום אני בטוח"

2.10.2013 / 10:11

שרון גל התייחס הבוקר לחקירה תחת אזהרה שעבר אמש: "אדם שעבד במערכת עד לפני שלוש שנים טען ששתינו כוס וויסקי ונאמר משהו שנשמע לו פוגעני. מציע להתחיל לרדת מהעץ"

ארבעה וחצי חודשים לאחר התפוצצות הפרשה: שרון גל, אשר נחקר אתמול (שלישי) במשטרה בחשד להטרדה מינית, מספר הבוקר כי כל שהציגה בפניו המשטרה זו עדות של עובד לשעבר ב"לילה כלכלי" כלפיו הפנה הערה פוגענית בעלת אופי מיני.

"עד שלשום בערב לא קיבלתי אפילו טלפון אחד, לא ידעתי אם מדובר בבדיקה, אם יש בדיקה. חיכיתי בבית וקיוויתי שתצא הודעה מהמשטרה", אמר גל בראיון לגלי צה"ל. "אתמול הבנתי שיש כנראה עדות או תלונה של בחור שעבד במערכת והעובדה שלא הסתיימה בנסיבות לא כל כך נעימות, חילוקי דעות. במהלך בדיקה שאני לא יודע מי יזם הוא טען על אמירה פוגענית בעלת אופי מיני שנאמרה במועדון". גל הוסיף כי "אדם שעבד במערכת עד לפני שלוש שנים טען ששתינו כוס וויסקי ונאמר משהו שנשמע לו פוגעני".

גל התייחס הבוקר גם לאירוע שבו טען כתב של הערוץ כי הוא ההראה לקולגות שלו בערוץ 10 תמונות אינטימיות ששלח לו באופן אנונימי באמצעות אפליקציות היכרויות. "אין תלונה של כתב שהפצתי תמונה שלו", אמר לאחר החקירה במשטרה.
"זה יותר קטן מכל התיק שניסו לתפור לי ואמרו בתקשורת ופגעו במשפחתי וילדיי, אתמול ישבתי מול חוקרים ודבר אחד הם העלו - את אותה טענה לגבי ההערה הפוגענית. אם עד עכשיו האמנתי שהאמת תנצח, היום אני בטוח".

בעבר איים גל כי יפעל במישור המשפטי נגד עיתון "ידיעות אחרונות" אשר פרסם עדויות של עובדים נגדו. הבוקר הוא אמר: "אתה קורא על עצמך שאתה חשוד בהלבנת הון, עבירות מס והטרדות מיניות וסוף סוף מקבל טלפון ומבין מה רוצים ממך אז הדברים מקבלים פרופורציות. לא מקל ראש במה שאמרו החוקרים. ההחלטה שלי לעזוב את הערוץ, מישהו תפס טרמפ וניסה לרכוב על זה. מציע להתחיל לרדת מהעץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully