וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את ג'ו מ. גרינבאום

3.10.2013 / 11:03

עיתונאי אופנה (צילום: נמרוד סונדרס)

גיל: 26

מה בעצם אני עושה? עיתונאי אופנה בטיים אאוט תל אביב, עיתונאי עיצוב בבניין ודיור, מגיש פינה שבועית בתוכנית "סטייל" בערוץ הוט בידור ישראלי, קניין אופנה ולייף סטייל באתר המכירות האינטרנטי באליגם שופ, יזם ומפיק חנות הפופ אפ "מה בקופסא?!".

בדיי ג'וב שלי אני עובד עם מעצבים ויבואנים מכל תחומי העיצוב, מאתר מוצרים חדשים ומגניבים ובוחר קולקציות למכירה באתר. פעם בשבוע יש לי צילומים לתוכנית "סטייל" בערוץ הוט בידור ישראלי (אפיק 7 בהוט) בה יש לי שתי פינות, האחת עוסקת בנושאים החמים בעולם האופנה המקומי והעולמי ובשניה אני נותן ביקורת ועצות אופנה למפורסמים. מידי פעם אצא גם לצילומי חוץ באירוע גדול או אצל מעצבים בסטודיו.

השכלה: תואר ראשון עשיתי במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר ובימים אלו אני עובד על התזה שלי כדי לסיים את התואר השני שלי בעיצוב רב תחומי, גם כן בשנקר.

תפקידים קודמים: יצא לי לעבוד בהרבה דברים מעניינים, עבדתי כמעצב אצל גדעון וקרן אוברזון בסטודיו המשותף, ניהלתי סוכנות דוגמנים בוטיק שנמכרה לאחר מכן לסוכנות יולי הגדולה ואפילו עבדתי כסלקטור בליין המסיבות המהפכני "פאג" במשך כמה שנים.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: זה היה מסע משולב, כל עבודה שעשיתי לימדה אותי עוד על התחום ודרכה הכרתי אנשים שנשארו קרובים אלי לאורך שנים, כשצצה הזדמנות אני משתדל שלא להגיד לא ולעבוד הכי קשה שאני יכול אפילו אם מדובר בפרויקט קצר טווח.

איפה אתה בעוד 5 שנים? אני מקווה להמשיך לעבוד בתחום האופנה, הפן העסקי הוא זה שאני מתחבר אליו יותר, כל עוד משולבת בו גם יצירתיות. קניינות, שיווק אפילו ייבוא ומי יודע אולי גם תהיה לי תוכנית משלי בטלוויזיה.

מה אוכל לצהריים? אני מתאמן כל יום אז אני צריך לאכול טוב, בדרך כלל בחוץ, לאחרונה יוצא לי לאכול הרבה בדליקטסן שביהודה הלוי, גם טעים וגם קרוב למשרד.

פרגן למתחרים: אני לא יכול להגיד שיש לי ממש כאלו כרגע, בתחום הקניות און ליין אני מאוד מעריך את מה שסטייל ריבר ועדיקה עושים, אבל זה לא בדיוק כמו מה שאנחנו עושים, ובתחום העיתונות אנחנו כולנו חברים ונפגשים די הרבה, גם חשוב לקרוא את מה שכולם כותבים, רק ככה אפשר לחדש.

ג'ו גרינבאום. נמרוד סונדרס
ג'ו גרינבאום/נמרוד סונדרס
  • עוד באותו נושא:
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully