וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמך גלנט, תאכל אבק

3.10.2013 / 16:02

שימוש במסמך הנושא את הלוגו הרשמי של גלי צה"ל אך יועד לפיתרון בעיות אישיות של אחד מעובדי התחנה עורר השבוע את זעמו של ירון דקל. וואלה! ברנז'ה גשש בדואי

"בעקבות אירוע שהתרחש לאחרונה אני מבקש להבהיר שאין להשתמש בדרגתכם, בתוארכם או בתפקידכם בתחנה לקידום צרכים ועניינים אישיים או פרטיים", כתב השבוע מפקד גל"צ ירון דקל במכתב חריף אשר נשלח לעובדי וחיילי תחנת הרדיו הצבאית והגיע לידי וואלה! ברנז'ה. "כל הפרה או חריגה מהנחייה זו תיחשב לניצול מעמד לרעה שלא בתום לב וכתוצאה מכך תהיו צפויים לנקיטת צעדים חריפים ובלתי מתפשרים".

מבדיקת וואלה! ברנז'ה, עולה הסיבה להתחממות בגזרה, ולהלן דיווח מבניין גלי צה"ל ביפו: אחד מאנשי הקבע של התחנה, אשר שמו שמור במערכת, השתמש בלוגו הרשמי של התחנה והוציא מטעמה מסמך שנועד לפתור עניין אישי שלו מול עיריית יבנה. את הפנייה לעירייה העביר גם לתכנית "יהיה בסדר" שמגישים אסף ליברמן ואביב לביא ואשר עוסקת בתסבוכות של בירוקרטיה וצרכנות. לפי גורם בתחנה, לאחר קבלת הפנייה של האיש פנתה העירייה בנושא למשרד הבטחון האמון על גלי צה"ל על מנת לברר את העניין.

התנהלות העובד עוררה את חמתו של מפקד התחנה ירון דקל, שהחליט בעקבותיו לרענן את ההנחיות בנושא.

בגלי צה"ל אישרו את הפרטים ומסרו בתגובה: "בעקבות המקרה, אשר נעשה בתום לב, רועננו הנהלים לכלל חיילי ועובדי התחנה תוך הדגשה כי יש להפריד בין העבודה בתחנה לבין התחום האישי והפרטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully