וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 2: אלון שני מונה לתפקיד כתב הצפון

4.10.2013 / 16:32

סבב מינויים בנווה אילן: אלון שני, המשמש מזה כשנה ככתב ב"תוכנית חיסכון", ימונה לתפקיד כתב החברה בצפון ובגליל במקום יוסי מזרחי שיתמקד בכתבות מגזין לתוכניות סוף השבוע

סבב מינויים בחדשות 2: אלון שני ימונה לכתב החברה בחיפה ובגליל. שני יחליף בתפקידו את יוסי מזרחי אשר שימש כמעט 9 שנים בתפקיד ועבר לאחרונה לעבוד על תחקירים וכתבות מגזין לתכניות סוף השבוע ולמהדורה המרכזית. שני יסקר יחד עם הכתב לענייני המגזר הערבי פוראת נסאר את הגיזרה.

אלון שני הצטרף לחדשות 2 לפני כשנה ושימש ככתב ב"תוכנית חיסכון". לפני כן שימש 5 שנים ככתב רשת ב' לענייני משפט בת"א. בטרם הצטרף לקול ישראל שימש שני כתב החינוך של אתר nrg.

מנכ"ל חדשות 2 אבי וייס הודה היום ליוסי מזרחי, וכתב לעובדי החברה כי "במהלך השנים האחרונות פרסם יוסי אינספור סיפורים בלעדיים והביא שורת הישגים עיתונאיים מרשימים. בין האירועים הדרמטיים שליוו אותנו בשנים האחרונות ובהם יוסי התבלט ניתן למנות את מלחמת לבנון השנייה, אסון הכרמל והסיקור המתמשך של משפחת שליט במצפה הילה. בזכות עבודה קשה והרבה כישרון יוסי הצליח להביא את האיזור שלו למסך שלנו באופן יומיומי ואני מאוד גאה בו על כך. גם בפוזיציה החדשה יוסי כבר הביא שורת הישגים מרשימה, ואני יודע שזו רק ההתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully