וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית גיתם BBDO תסיים את תפקידה

6.10.2013 / 11:09

מיכל המאירי תפרוש מתפקיד מנכ"לית החברה בתום 9 שנים ותתמנה לחברת מועצת המנהלים. מחליפיה: עמית לבני ועדו הר-טוב; "הייתה אחראית להכפלת מחזור הפעילות של החברה"

עמית לבני ועדו הר-טוב יתמנו למנכ"לים משותפים של קבוצת גיתם BBDO ב-1 לינואר 2014, כך מודיעה הבוקר (ראשון) חברת הפרסום. על פי הודעת החברה, המנכ"לית הנוכחית מיכל המאירי ביקשה לסיים את תפקידה והיא תתמנה לחברת מועצת המנהלים של הקבוצה.

"מיכל המאירי מסיימת תשע שנות ניהול בהן הייתה אחראית להכפלת מחזור הפעילות של גיתם/BBDO ולהובלתה להצלחה קריאטיבית אשר זיכתה את המשרד ב 97 פרסים בתחרויות בינלאומיות ובישראל", נמסר. בחברה מייחסית להמאירי את מה שהם מכנים "מהפכת הדיגיטל" של ענף הפרסום בישראל" - הטמעת תחום הדיגיטל בתוך החברה.

עם מינויים של עמית לבני ועדו הר-טוב למנ"כלים משותפים צפויות להיות מאוחדות רבות מהפונקציות של הקבוצה. בין החברות שכלולות בקבוצה – "גיתם/BBDO" העוסקת בפרסום, ייעוץ שיווקי ודיגיטל, "גיתם פורטר-נובלי" העוסקת ביחסי ציבור, רשתות חברתיות, מוניטין תאגידי ואסטרטגיות חברתיות," BBDO Content" הועסקת בתוכן שיווקי ובריתות מדיה בינלאומיות, "BBDO IM" העוסקת בייעוץ אסטרטגי, ניהול הזירה הציבורית וניהול מצבי משבר,"TMF" בחברת תכנון ורכש מדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully