וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בחזית, שינויים בפריים טיים

7.10.2013 / 15:51

ההידרדרות המהירה הבוקר במצבו של הרב עובדיה יוסף ופטירתו בשעות הצהריים הביאו לתפיסת הפיקוד על ידי חברות החדשות. ואלו שינויים צפויים הערב?

ההתדרדרות המהירה הבוקר במצבו של הרב עובדיה יוסף ופטירתו בשעות הצהריים הביאו לשינויים בלוח המשדרים ותפיסת הפיקוד על ידי חברות החדשות של ערוצי הברודקאסט, אשר הציבו את כתביהם מחוץ לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים שם הלך הרב לעולמו.

בשעות משדרי הבוקר פרצו חברות החדשות לשידור עם מבזקים כשאר הכתבים מדווחים טלפונית מבית החולים. חדשות 10 היו הראשונים לעלות לשידור וחדשות 2 הצטרפו אליהם 10 דקות לאחר מכן. השידור של חדשות 10 נמשך שעה וחצי, עד 13:00.

אחרי שהמשדרים המיוחדים הראשונים של החדשות ירדו מהאוויר התקבלו מבית החולים הסדה עין כרם איתותים שבדקות הקרובות צפויה לצאת ההודעה הדרמטית. שתי החברות חזרו לשדר - חדשות 10 בשעה 13:15 חדשות 2 חמש דקות לאחר מכן. בערוץ 10 הפסיקו את השידור לאחר ההודעה ועברו לתכנית "עושים שינוי" המוקלטת בהנחיית טליה פלד קינן. המשדר בחדשוץ 2 בשעה זו נמשך. חדשות 10 חזרו לאוויר ב-15:30 למשדר בהנחיית רפי רשף, שינחה את משדר ההלוויה אל מול עודד בן עמי.

ערוץ 10 עם "פנים אמיתיות", בערוץ 2 יעברו לחיים הכט

והפריסה: באולפן חדשות 10 הציבו את דובי גילהר, מולו בחדשות 2 הוצב עמית סגל. בבית החולים הדסה היה אבישי בן חיים מטעם חדשות 10, את חדשות 2 ייצגו במקום סיון רהב מאיר ועופר חדד. בביתו של הרב מיקמו בחדשות 10 את נדב פרי, ומעטם חדשות 2 נשלח למקום יואב אבן.

השידור המיוחד יימשך לאורך כל היום, ועד לסוף מהדורת החדשות. בערוץ 2 צפויה מהדורת החדשות להימשך עד 21:30, אז יועבר השידור לזכיינית קשת ולתכנית "מה אתם הייתם עושים. "חי בלילה" תשודר בשעה 22:30, ואחריה תשודר תכנית הריאליטי "המרתון". בערוץ 10 ימשיכו את הפריים טיים במשדר מיוחד בהנחיית מוטי קירשנבאום וירון לונדון עם פאנל מומחים, ביניהם אמנון לוי ואבישי בן חיים. תכנית המתיחות "אמבוש" לא תשודר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully